2017. január 9., hétfő

El fogok késni a munkámból Florens!...állandóan te vagy bennem, óhhh.... én barom.....című írásom

Más, s ez neked is szól. Mikor hazafelé jöttem a boltból, eszembe jutott, hogy mennyi erő is volt bennem fiatal koromban. Florens, én a súlyodnak a kétszeresével, szinte nap, mint nap játszottam, meg se kottyant az edzéseken, de még tizenkét éve sem, mert ha begurultam, akkor kibasztam a folyosóra az ötven kilós busz-fékdobot az eszterga-műhelyből, no meg a „szakinak” azt mondva, hogy vidd a francba, selejtet nem szabályozom fel (bele kellet minden fékdobba ütni a kódomat, de ha baleset történt volna, akkor engemet is előszednek). Nálam az emelődaru, tabu volt, mert ritkán használtam, mivel fel kellett volna vennem egy védő sisakot, ha azt kezeltem, inkább nem. A lényeg, amit ezzel el akartam neked mondani.

Florens, persze csak illusztráció, és van egy férfi, aki pár nap híján, 2005. május 16.-a óta szerelmes belé,
nem létezik más számára, csak Florens. Florens megöl, megölte a lelkemet, testileg padlóra tett,
de most felszabadulni látszok. Az átok, a felé érzett szerelem köteléke, ami ugyan soha nem múlik el,
most feloldódni látszik. Bennem! Meg kell tanulnom nélküle élni.Képméret: 575 x 772, 


Csak annyira terheld magadat a melóval, amennyit bírsz, mert nálam már visszaütött, -a szervezetemre értve- ez a fajta vagányság, miképpen ez mindig így lesz, így is marad, amíg élek. Szerintem már Tégedet sem bírnálak felemelni nagyon, maximum csak azért, hogy szégyent ne valljak, no meg a szexuális töltetek miatt, mivel a karjaim közt lehetnél, talán be is szarnék. Van még egy jó sztorim, de lehet, egyszer már elmondtam neked. Egyszer, azaz 2009-ben egy hat méter hosszú, s nyolcvan milliméter átmérőjű kör acélt vittünk kézben a fűrész géphez, mivel rossz volt a targonca, miért is ne lett volna, azon a hányadék telephelyen. Hárman vittük, én középen emeltem meg, s az egy  büdös-rohadék kollégám, szándékosan elengedte, a túlsó végét, ami a másik kollégám kezében pedig felemelkedett. Mivel középen voltam, négy-öt másodpercig, három mázsa vasat tarthattam a kezemben. Alig láttam valamit utána, s nem kaptam levegőt, fájt a tüdőm, s fél óráig nem bírtam felállni, remegett mindenem, s majdnem elájultam, miképpen ő csak buta ember módjára nevetett rajtam, mert nem tudta, hogy mit tett velem. Azt sem tudtam kimondani, hogy a kurva anyádat, pedig nagyon ritkán káromkodom. A lényeg, s a tanulság legyen neked ebből, kicsit sajátosan megfogalmazva, hogy ne szakadj meg a munkában, mert pár év múlva, még az ágyba szarás is nehéz lesz, és csak kínodban fog sikerülni, s csak attól fogsz majd beszarni, hogy már mindened fáj. Vigyázz az egészségedre, mert ha túlterheled magadat, az évekkel később visszaüt, és nem éri meg, miképpen én már tudom ezt, érzem. Az a szaros pénz, nem jó semmire sem, pedig jó lenne, ha sok lenne belőle, de inkább a szegénység, mint egy rövid élet. Szerinted ki fog megsiratni azért, hogy szarrá dolgoztad magadat? Esetleg az, aki örökli a munkád által megszerzett vagyonodat. Én nem a munkáról akarlak lebeszélni, mert dolgozni kell, de azzal foglalkozzál, amihez kedvet érzel, amit szeretsz, s egyben a hobbid is. Na ebben gondolkodj, mert vannak ám ambíciód, s előtted az élet, az álmaidnak megvalósítása, és csak kitartás kell hozzá, nem a menekülés a szarba, úgysem sikerül címszóval. Te erős vagy, a kisugárzásod, modorod tökéletes, megnyerő és nem szabad ezt a fajta képességedet elpazarolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció