2015. június 28., vasárnap

Fantazmagória, pimaszság a szexért!

Tanulok ezerrel, mert holnap felvételizem mesterképzésre, és már kb. annyit tudok az élethosszig tartó tanulásról, mint te Florens, de kicsivel kevesebbet, mint a volt tanszékvezető tanárnőm, mert ő fog felvételiztetni. Remélem nem fog velem szarozni, mert akkor nem ajánlom fel neki, hogy meghívom a Caffézóba egy konyakra, meg egy sörre.
Boldogság, happy, malac élet!
A kép illusztráció (forrás: Google)
De nem ez a lényeg drága Florensem. Elgondolkodtam, és te beszélted tele a fejemet, ha már nekem nem lehet családom, akkor legalább Bolhásnak, a tengeri malacomnak legyen. Nem túl jó ez nekem, s nem vagyok önző, de ő akkor fog szexelni, én meg nem, velem mi lesz. Neki családja is lesz, nekem meg nem.
Ha lesz másik tengeri malac, akkor te nem szeretnél lenni véletlenül az én kis malacom, csak egy kicsit, hogy én is boldog legyek, meg malackodhassak.

Bekancsítanák! Egy pasi, ilyen szemekkel akkor?!
A kép illusztráció (forrás: Google)

Ja, meg megsimogatnánk egymás tengeri malacát, mert hát a lány a tiéd lenne, te lennél a gazdája is, én csak gondoznám míg távol vagy, no meg mi egymást is gondozhatnánk, simogathatnánk és szeretnénk, mint ahogyan ezt ők fogják tenni. Majd, és esetleg! Négyen lehetnénk boldogok, mondjuk Jucika, meg Bolháska, Florenske és Thomaska. Ha rájuk jönne a bagzás, akkor mi is elkezdhetnénk, csinálhatnánk csoportszexet, csak ők gyorsabbak.
Még egy. Mondtad telefonban, hogy mehetnénk hajnalig bulizni, végül-is nem baj, csak akkor a veled való terveim elnyúlnának négy napra, az már lehet sok kicsit, módosítanom kell a tervet, ne haragudj meg ezért.
Egy csók és más semmi? Na ne!
A kép illusztráció (forrás: Google)
Első nap hajnalig buli, este- hajnal-felé csókolózás. Második nap reggel csókolózás, délutántól elkezdődhet a taperolás, egymás fogdosása, este még alvás lesz, de már forgolódunk az ágyban, mert gondolunk a szexre. Harmadik nap reggel csókkal kezdünk, bejön az életünkbe egymás testének felismerése, egyre jobban felhergelődnek az érzelmek, és megtörténik a dolog, dugunk, amit természetesen mindketten megbánunk, én veled együtt-érzően, mert van párod, de kit érdekel, ezt úgysem fogom az együttérzésem alatt neked elmondani.
A dolgok néha gondolatban ott vannak bennünk,
csak ki kell forrjanak, és máris forróság lesz.
A kép illusztráció (forrás: Google)
Negyedik nap reggel, már szakítós jellegű hangulat, de megtörténik a búcsú szex, persze nagyon jó lesz, és megbeszéljük, nem lesz ez így jó tovább, mire én felkapom a vizet és összeveszünk, de kibékülünk gyorsan, mert szeretjük azért egymást, és csókkal búcsúztatjuk a kapcsolatunkat. Szakítás után nemsokkal, sértődöttségem és kibaszásom jeléül felhívlak téged telefonon, s beleröhögve elmondom neked, hogy beleengedtem neked a cuccost oda a puncidba, meg kellene valamit tenni, nehogy a párod, szeplőtelen fogantatású gyermek apja legyen. Természetesen elmegyünk orvoshoz, de ott már, mint barátok mutatkoznánk be újra, és én, mint a barátom iránt együtt-érző és felelősséggel tartozó ember, amit az orvos díjazna, kezet is fogna velem ezért, s te ezt díjaznád. Na, leszünk négy napig párkapcsolatban?
Kihagytam az ötödik napot Florens, s lehet ez lenne a gáz, mert elképzelhető, hogy össze akarnál velem jönni, mint mondtad egyszer, akkor másképpen néznél rám. Úr Isten, hogyan?? Vazze, nekem lenne már szar, ha ez egyszer meg is történne, mert el sem tudnálak viselni állandóra szerintem, de szerintem te sem, pedig jó lenne azért. Tudod miért lenne nekem jó? Mert te járnál a Penny-be citromos sörért.
A múmia, kifejezetten csak szemléltető eszköz
A kép illusztráció (forrás: Google)
Olvashatod most ezeket itt "Florens", és teszek hozzá mindjárt képeket is, csak még nem tudom milyet. Látod, ha elérhető lennél, akkor ezt is megbeszélhetnénk, de én már jobban szeretném..... Add meg magad, ne kímélj, ugasd le a fejem, mint egy vérbeli fasza pina, és én úgy fogok veled szemben élni, mint egy idióta, aki azt teszi, amit mondasz.
Szeretnéd mi, és ha egyszer mégsem a fantáziám remekműve lenne ez az írás, ami egyszer beteljesülhetne (kétlem), na akkor azt az egyet nem kapnád meg, hogy te viseld a kalapot, kussba vágnálak, az lenne, amit én mondok, szavad nem lenne, csak egy keserű életed, a párnád csücskét sírnád tele, minden este, s a pókháló teljesen beborítaná a testedet, úgy mumifikálódnál meg, amit természetesen én, csak idővel vennék észre, mikor szellőztetés közben a huzat levinné a fél arcodat, a hajaddal együtt. Halálomig megmaradnál így nekem, csak be kellene téged tennem sajnos a nagyszobába, a vitrinbe, miképpen ne porosodj, meg molyirtóval leápolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció