2015. június 3., szerda

Legyél a párom!

Legyél a párom. Nem tudom, hogy eddigi életemben, mit rontottam el, de tégedet nagyon szeretlek. Vágyom egy olyan érzésre, amelyet még sohasem kaphattam meg az élettől. Egyszerű a szó, az érzés: az igazi, és az odaadó szerelem, a kedvesnek. Florens, ez a pici idő, amit veled tölthettem eddig, annyira kevés volt, mint egy pici cipő, de oly szép mindez, hogy meghalok érted. Azt hiszem, így kell majd lennie továbbra is, de mi van a te szívedben. Az enyém, haldoklik érted, s feléd. Nem bírom már, és a legfájóbb az, miképpen nem kellenek neked az én érzelmeim, érzéseim. Én már soha többet nem szeretek meg már más nőt, s jó, hogy vagy nekem. Szeretlek. Adj nekem reményt, hogy legyél nekem örökké, és számomra, miképpen ez a reményem haljon meg utoljára, velem együtt. Ez nem igaz, s ezt magamnak írom le: „Ennyire nem fájhat, a vágy, a vágyakozás a „kedvesért (jó szar érzés)”. Egy ember van az életemben, akit szeretek, s az, te vagy baszd meg, a legjobb barátom, Florens Silverman, hogy az erényöv essen le rólad. 2015-06-03 01:20

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció