2015. június 2., kedd

Az életem!

Csöves vagyok, én édes Florens-em, nem tagadom, s apám, anyám sem örült nekem ezért anno, de tiszta az én szívem, méregmentes, mert engemet mindenki tud szeretni, beszélgetni velem, komolyan, s bohóckodva is, és nem haragszom azért, ha megsértenek, mert nem haragszom senkire sem. Soha nem voltam lelki sérült, csak a szerelemben, s most csak feléd Szeretem a szabadságot, és úgy élni, miképpen nem vagyok elkötelezve senkinek sem. Én alkalmatlan vagyok viszont az együttlétre, párkapcsolatra, de nagyon tudok szeretni. Én, -lehet megbánom- de ma mondtam neked, hogy ne szeress, mint barátot sem, légy szíves. Kérlek szépen. Életem legszebb, legaranyosabb, és legszeretettebb Tündérkéje vagy, és vagány „nunika”. Viszont. Ha megfoghatom a pici kezeden a legkisebb ujját, akkor az jó, és folyok, mint egy „pucagép”. Nekem, a testednek látványa, s ha érinthetlek, az nagyon jó. Minden hülye pasi ezt írná neked, miképpen mondaná, de én csodálom, és szeretem, mégha nem is lehet az enyém. Zavarba hoztam most magamat basszus, mert… Cseszd meg nekem ez rossz! Nem akarok neked rosszat, nem szabad, de nagyon nyitott vagyok feléd. 2015-06-02 02:01

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció