2015. június 29., hétfő

Farokégetés!

Florens! Ha nekem az a szó, a számra kerülne mostanában: szerelem, és ki kellene mondanom másfelé, akkor az nem lenne igaz és szívemből jövő szó. Tudod mit? Megteszek érted valamit, hogy kifejezzem teljes hódolatomat feléd.
Alaphangon nyolcszáz fok!
A kép illusztráció (forrás: Google)
Oltsam bele a farkamba, a cigarettámat? Fájni fog ám nekem kibaszottul, de megteszem, úgysem kell az már senkinek sem, mint neked sem, mert nem akarsz engemet. Úhh, ez kegyetlen érzés lesz, és üvölteni fogok.
Megtettem, és az volt, leírom neked, viszont egy kis Betadin-kenőcs nem ártana. Olyan érzésem van most, mintha egyfolytában folynék, égne a farkincám feje. Nem kellett volna, de megtettem, mert nem csinálok picsát a számból, és a feléd érzett érzelmeimből kifolyólag tettem meg mindezt. Florens, azt-hiszem igazából szerethetlek, ha képes voltam rá, megtenni mindezt, az irántad érzett picike szerelemért. De durva. Próbáld ki a csiklódon. Inkább ne!
Gondolj bele, hogy vannak országok, ahol zsilettel, és érzéstelenítés nélkül kivágják gyermekkorban a lányok csiklóját, hogy ne élvezze az felnőtt korában a szexet, és hogy csak szüljön majdani urának. Láttam ilyet anno a TV-ben, élő egyenes adásban (tizenkét éves volt). Az nem sírás volt, attól sokkal több, de nagyon elkalandoztam.
Ha a mostani párod, szeret tégedet igazán, akkor megteszi ezt érted, amit most én megtettem, vagyis csak inkább kérdez rá, hogy megtenné e érted, de ne hagyd neki, mert nagyon fájdalmas ám ez basszus, meg nem fogsz vele dugni akkor pár napig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció