2015. június 12., péntek

Vagina-mánia!

Azt hiszem, sohasem szerettek igazán a nők. Keresnem kellet valakit, aki igazán embert csinál, az akkori szörnyből, abból az elfajzott hulladékból, aki én voltam. Az undorító pofámmal, amikor belenéztem reggelente a tükörbe, csak azt kérdeztem magamtól, ki vagyok. De ez nem ment így sokáig, mert két perc múlva ismét részegen zuhantam vissza a fotelembe. Micsoda önirónia, igaz? Mocskos alkoholista, akinek csak a farkára volt gondja. Akkor ismertem meg Florenst, s első látásra, valami elmebetegérzés fogott meg benne. Őrült szemei magához vonzottak. Nem csodálom, egy idegroncs nő, aki fel életét az ivással töltötte és, hogy a puncija rojtosra legyen kefélve. Kiégett. De tetszett.

Még nem is mondtam neked Florens, hogy én marha, a laptop asztalára mentem le az írásomat, s ezt észrevette a rohadékom, aki megcsalt, azaz a feleségem, mert  feljött hozzám. Mi köze hozzá, nyugodjon békében a szüleinél, táguljon a vaginája, mint a világűr. Még jó, hogy nem mentem ki pisilni, mert egyből felhívta a figyelmemet arra a Word dokumentumra, hogy Édes Picurkám. Már két napja magyarázkodom telefonban, mert nem mondhatom meg neki, hogy szeretlek, szerelmes vagyok beléd, de még fogok pár napig.
A kép illusztráció (forrás: Google)
Tök mindegy, az anyja el akarja zavarni otthonról, vagy egy bő hete, mert meggyanúsította azzal, hogy a "baszógép" beadta az arany nyakláncát a zaciba. A rendőrségnél is feljelentést akart tenni az anyja emiatt. Ma meg a wc-be kiborította az ebédjét. Na, mi ebből a tanulság, s azt találd ki magad, kicsi Florensem.
A kép illusztráció (forrás: Google)
Lehetek gonosz. Hányszor kaptál ajándékot a párodtól születésnapodra? Bírtad mi, hogy kipakolta, s bepakolta neked a tarisznyádba a reggelit, a délit, meg az estit. Irigyellek ám nagyon, hogy miért, mert te legalább dugsz, csak-de nem velem. Jaj, ma szerintem már nem fogsz felhívni, annak ellenére, hogy megígérted, de ez manapság már nem baj, mert megszoktam tőled, és amúgy meg, ismerlek nagyon.
Na megdöglött ez a gondolat is, adok még neki egy címet, oszt pá bébi! Megyek megsétáltatni a gyermekeimet, hátha ma este találkozhatnának már végre, egy vérmes vaginával, meg egy őrjöngő petével, aki sperma társaságára vágyik, csak kibaszok vele, mert a cotton által nem ismerkedhet. Téli gumit veszek fel, jó nagy bordákkal, nehogy nagyon könnyen be, s megcsusszanjak az élvezetig vezető magaslatokon, és az odáig vezető úton, a csúcs elérésekor. Dugnék, s a gondolatól is bizsereg, megmoccant az alsóm, habár nincs rajtam. Alsó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció