2015. június 11., csütörtök

A fantázia börtönében!

Azt hiszem, sohasem szerettek igazán a nők. Keresnem kellet valakit, aki igazán embert csinál, az akkori szörnyből, abból az elfajzott hulladékból, aki én voltam. Az undorító pofámmal, amikor belenéztem reggelente a tükörbe, csak azt kérdeztem magamtól, ki vagyok. De ez nem ment így sokáig, mert két perc múlva ismét részegen zuhantam vissza a fotelembe. Micsoda önirónia, igaz? Mocskos alkoholista, akinek csak a farkára volt gondja. Akkor ismertem meg Florenst, s első látásra, valami elmebetegérzés fogott meg benne. Őrült szemei magához vonzottak. Nem csodálom, egy idegroncs nő, aki fel életét az ivással töltötte és, hogy a puncija rojtosra legyen kefélve. Kiégett. De tetszett.


A kép illusztráció (forrás:Google)
De bánom, hogy megismertelek Florens, persze csak idézőjelbe téve. Barátságnak indult a történet hét éve, most meg szeximádóként, rád fanyalodom, az ölelést kérem tőled, a vaginád szorító melegét, ha még azt nem kúrták szét. Gutin tágén-mondja a német, a magyar verziója, -tág az anyád picsája, és a tied? Annyira szeretlek, s annyira beléd gabalyodtam vazze, hogy azt már még, én sem hiszem el. A francba, mert nem jó a testemnek, sőt kín nekem ez az érzés, mert nem kaphatlak meg. A heréimben rohadt mód szaporodnak a spermák, s egyre ütőképesebb hadsereg, támadásra készen, de a petéd messze van még egyenlőre, a farkamtól, a várad várat, bevehetetlen! Nem vagyok fellángoló, és fantázia szerelmes beléd, hanem csak egyszerűen szeretlek, de azt piszkosul, tudatom célt ért veled, stagnál. De, mit tettem magammal, s ne vedd magadra, de elbasztam az életemet veled, mert nekem nem kell más nő, és az ágyamon a lepedő ugyan olyan sima marad, mert nem gyűrhetem veled össze, mert nem akarod velem, a szexet. Égnek áll a hajam most, mert nem tudok ebből kimászni, s az érzéseim által előled elmenekülni, rabul ejtettél. Florens, én próbálom bemagyarázni magamnak, hogy csak szeretlek tégedet igazából, de azt már nem tudom letagadni, hogy nagyon kívánlak pici anyus, sőt a barátunknak ilyet nem szoktunk mondani, de lefeküdj le velem szerelmeskedni. Ki mondhatná meg nekem, hogy mi ez az érzés bennem, veled szemben, s a sperma gyűlölet, mert ki kell elégítsem magamat kézzel?.
Nem titkolom, hogy kívánlak nagyon-nagyon, de egy jó beszélgetés lenne belőle, álló farokkal, amiben perverz módon te is benne vagy. A francba, pedig izgató vagy számomra, s rejtelmes, hogy mire vagy képes, és én mit tudnék nyújtani neked.
A kép illusztráció (forrás:Google)
Nem baj, ha erről írtam, de kívánlak, miképpen szégyellem ezt, mert nem lenne szabad. Annyira szép a tested számomra, de tiszteletben tartom azt, hogy nem érinthetem meg. Lehet hogy, de biztos, miképpen megérne nyolc évet, ha letépném rólad a bugyidat, s megszexuálnálak keményen, utána bilincs, és börtön. Te ezt el tudnád képzelni, mert én nem, mert összeszégyellném magamat, annak ellenére, hogy kívánom a testedet, a börtönben meg az én seggemet kefélnék rojtosra.
Inkább most egy cigi, annak füstje nagyobb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció