2015. június 5., péntek

Részeges szerelem!

Barátságból szerelem, az egyik fél mindig többet érez, azaz olyasfajta tökéletes kapcsolat, mint egy megszakított közösülés, mert a beteljesülés csúcspontja nem valósul meg, csak az öröm érzet határokkal, és a korlátai, a szorosabb ölelés hiánya!
A kép illusztráció (forrás:Google)
Remélem már nem szenvedsz a testi fájdalmaiddal,és hogy jobban van már, az én kis Tündérkém. Ha netán nem, akkor szedd össze magadat, mert elfenekellek. Bárcsak tehetném. Én már, miképpen velem voltál most legutóbb sokat, egy kicsit összekapartam magamat, s egyre jobban vagyok egészségileg, rád gondolva. Feltöltötted a lelkemet, az életemet, s most mondhatnám azt, hogy részben boldognak érzem magamat, de részben nem, mert nem vagy velem, mellettem. Ha majd egyszer végleg hazajössz hozzám, esetleg a szívemhez közelebb, akkor szeretnék megint veled lenni sokat, ha nem is mindennap barátkozni, mert a párod miatt ez nem lehetséges, de vágyom rád, és arra az érzésre, ami belőled árad felém. Van egy tervem. Ha majd eljössz hozzám, akkor jól berúgok, mert annyira szeretem, amikor leugatod a fejemet, hogy ilyen részeges-olyan részeges, már megint picsa részeg vagy. Na, látod Florens, ebből az utolsó mondatból kaptam általad erőt, mert pont ezt nem szeretném az édes ajkaidból hallani. Küzdök az alkohol ellen, de  nagyon nehéz, viszont egyre jobban érzem magamat, s ez biztat, hogy lassan, de büszkén, elmúlnak a reggeli rosszulléteim, a hányások. Amit Te láttál, azok, most pár napja nincsenek. Próbálok korán felkelni, reggelizni, s motiválom magamat arra, hogy kimozduljak, eme bezártságból, s kezeljem a depressziómat, a pánikomat, a feszültségemet, a hangulat változásomat, a kedélytelenségemet, az ember undoromat, a tömeg iszonyomat, a tériszonyomat. Remélem most, hogy jobban vagyok, nem vihar előtti csend, mert volt már rá példa, hogy pár napig jól éreztem magamat, majd megzuhantam, de most ténylegesen jól vagyok, Te adtál erőt nekem. Kíváncsi leszek rá, hogy mi lesz ennek a vége, netán megint alkohol, amit nem szeretnék, de ha a testi fájdalmaim visszatérnek, akkor megint alkohol, a végén detoxikáló. Szeretném végleg elhagyni az alkoholt, hogy bebizonyítsam neked, hogy van akaraterőm, de egyedül pszichikailag kibaszott nehéz. Neked is legyen cél, hogy testi-lelki fájdalmaidat enyhítsd, miképpen, ha én megteszem érted és magamért, akkor Te is próbáld magadat összeszedni. Én egy a régi, mosolygós és vidám Florenskát szeretnék viszontlátni, visszakapni, ha legközelebb eljössz hozzám. Az erőm legyen veled, s ha létezik a telepátia, akkor sokat gondolok rád, és küldök neked a nagy messzibe, a testemből energiát.
Szeretlek nagyon én bűneim forrása, csontig nyalnám csiklódat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció