2015. június 14., vasárnap

Kívánhatom a barátomat!? (18+)

A kép illusztráció (forrás: Google)
A szerelem néha ostoba, s a kicsikart szerelem olyan, mint a kutyák párzása, melyben csak az ösztön cselekszik, de hol vannak az érzelmek, melyek megadatnak holtomiglan-holtodiglan. Florens nagyszerű lány, aki tudja mit akar, megláttam és megszerettem, de ezt ő észre vette, s a tiltakozó álláspontjával az őrületbe kerget, az újjai köré csavar, pedig erős jellemű ember vagyok és kitartó, aki nem adja fel, számtalan nő bókját vissza utasítva, mert nem érez irántuk. A legkedvesebb visszajelzés, a buzi volt, ami igaz, van bennem bi, de megtagadom, mert a nőimádó vagyok.

Azt hiszem, sohasem szerettek igazán a nők. Keresnem kellet valakit, aki igazán embert csinál, az akkori szörnyből, abból az elfajzott hulladékból, aki én voltam. Az undorító pofámmal, amikor belenéztem reggelente a tükörbe, csak azt kérdeztem magamtól, ki vagyok. De ez nem ment így sokáig, mert két perc múlva ismét részegen zuhantam vissza a fotelembe. Micsoda önirónia, igaz? Mocskos alkoholista, akinek csak a farkára volt gondja. Akkor ismertem meg Florenst, s első látásra, valami elmebetegérzés fogott meg benne. Őrült szemei magához vonzottak. Nem csodálom, egy idegroncs nő, aki fel életét az ivással töltötte és, hogy a puncija rojtosra legyen kefélve. Kiégett. De tetszett.

A kép illusztráció (forrás: Google)
Én imádlak és szeretlek Florens, s egy dolog van az életemben, s a legszebb dolog az, hogy megismerhettelek tégedet anno, vagyis az énedet, miképpen voltam neked, és te voltál nekem, míg az igazi párodat meg nem találtad, de az nem én vagyok. Mindegy ki kúr tégedet, én melletted csak egy kivénhedt "kúrva" vagyok, aki már nem kell senkinek. Én nem azért szeretnék veled lenni mindig, mert az érzelmeink összekötnek minket, hanem azért, ha nem is jó a szó, de felnézek rád, mint a nőre, s te vagy a legkedvesebb, és legszeretettebb teremtmény a világon, és az életemben számomra, a kicsi ufó-lány, de hát az a világ oda át van.
A kép illusztráció (forrás: Google)
Pici lábacskáid, oly sokszor megmozgatták már a fantáziámat, egyszer úgyis elkapom őket, s a talpadat megdugom, ha már a puncidat nem lehet. Annyira tisztellek, szeretlek, de ha meg is tehetném, mert azt mondtad van esélyem egy a millióhoz, akkor jó cigány módjára, s állandóan kefélnélek és gyermeket szülnél, szebbnél szebb kis "orkokat". A gondolataid, a szavaid, s a tested, és mindezek, szent ereklyék a számomra, csak egy baj van, hogy ebből nem lesz semmi, úgy fogok eztán veled viselkedni, hogy felfogd, miképpen kívánlak. Nekem, mint pasinak, úgy vagy jó, ahogy vagy, de az érzéseimnek gátat szabjak, mert egy értelmetlen gondolat lenne a 37 Celsius fokos puncidat megkapni. Nem is lennél benne, ahogyan ismerlek, s ez a te erényed, és ezért tisztellek, de egyszer úgyis lefoglak, leöltöztetlek, s magamévá teszlek. Szerintem a szerelem, csak olyan kis izé, legalábbis akkora lehet, ameddig a farkam beléd-férne. Ádám és Éva is kereste a témát, de Te ezt lépd át, a szerelem meg nem egyéb, mint a fajfenntartás burkolt formája. Na, már megint hülye vagyok, de vágyom rád nagyon, s nem a szexről szólt a téma, hanem az irántad érzett szeretetemről, vágyaimról, meg a leszarom tablettáról. Ha beveszem-kiveszed, és ha kivetted, akkor beveszed? Florens mély-torokra megigazítva, nem is rossz ötlet, az agyadig nyomva, mindezen hab a sperma, a szádat papírzsepibe törölheted.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció