2015. június 9., kedd

Barátságrombolás hormontúltengéssel!

Azt hiszem, sohasem szerettek igazán a nők. Keresnem kellet valakit, aki igazán embert csinál, az akkori szörnyből, abból az elfajzott hulladékból, aki én voltam. Az undorító pofámmal, amikor belenéztem reggelente a tükörbe, csak azt kérdeztem magamtól, ki vagyok. De ez nem ment így sokáig, mert két perc múlva ismét részegen zuhantam vissza a fotelembe. Micsoda önirónia, igaz? Mocskos alkoholista, akinek csak a farkára volt gondja. Akkor ismertem meg Florenst, s első látásra, valami elmebetegérzés fogott meg benne. Őrült szemei magához vonzottak. Nem csodálom, egy idegroncs nő, aki fel életét az ivással töltötte és, hogy a puncija rojtosra legyen kefélve. Kiégett. De tetszett.


A kép illusztráció (forrás:Google)
Basszus, szeretek veled lenni Florens, és nem tudom, hogy mi ez, de az biztos, hogy nem vagyok homokos, akkor nem fogdosnálak, amit te úgy utálsz, pedig jó segged és melled van, meg puni és hónalj szagod, áhhh...! Ha viszont megnézem a rólad készült fotóidat, akkor az arcodon, önmagamat látom benne vissza, s ez olyan, mint egy fénymásoló gép remekműve, mert te úgy látsz engemet, s azaz visszatükröződik az arcodon, az arcom. Florens, ne haragudj meg rám azért, mert én udvarolok mostanában neked, pedig csak a barátom vagy, de nekem meg farkam is, ami belőled hiányzik. Bocsájtsd meg ezt a bűnömet nagylány, de mit tehetnék, ha szeretlek, szerelmes lettem beléd, s pluszt akarok tőled.
A kép illusztráció (forrás:Google)
Most-már nyugodtan és tiszta szívvel mondhatom azt, hogy ebben a barátságban én vagyok az a fél, aki többet akar, úgyhogy már csak felszínesen létezik. Hogy bassza meg az élet ezeket az érzelmeket, s a szenvedélyt, és ki lehetne e gyűlölni magamból azt, miképpen hormon túltengésem ne legyen feléd. Nem tudom, hogy neked milyen, de enged meg nekem ezt, mert számomra te vagy a boldogság, az élet, s annak kicsi csínjai, meg a farkam kínja manapság. Na, jól beudvaroltam magamat neked. Na, elég a nyáladzásból, de szeretlek, s ha nem tetszik neked, akkor utálj meg, legyél frigid velem szemben, közönyös gonosz. Nem tudom letagadni mindezt, de tisztában vagyok veled szemben, a te felém érzett érzéseiddel. Amúgy szenvedj a mostani párkapcsolatodban, de nézz magadnak másik pasit. Nem én mondom, de apád sem szereti a jelenlegi párodat. Ezt csak azért írtam le, mert apám azt mondta nekem anno, hogy gondold meg fiam, hogy akarod e, a most már csak kúrvaként titulált ex-emet, aki sorozatosan félre dugott mellettem. Akkorák és annyi agancsom van általa a mai napig, hogy még élek nem hullatom el azokat. Nem hallgattam apámra, s ezért nincsen gyermekem sem, ebben a kúrva életben, mert hajlandóságot sem mutatott a szülésre, s valószínűleg a magánorvosa kezelte ezt a problémáját felém, s a tudtom nélkül három havonta, fogamzásgátló injekcióval, miképpen ez kellemetlen érzés számomra, mert bepótolni huszonhárom évet nem lehet.
A kép illusztráció (forrás:Google)
Egyet szeretek csak manapság, s találd ki, hogy ki az? Csak tizenhat év ne lenne közöttünk, és ugyanannyi kicsivel nagyobb, még be nem dugott farok,ami jelképesen a puncid bejáratánál áll támadásra készen, hüvelybevétel céljából. Nevetséges, de akár ha anyukádat megkeféltem volna anno, ha összefutok vele, akkor az apád is lehetnék, de akkor nem molesztálhatnálak. Miért teszi szarrá az életemet az élet, mikor tudja, hogy téged szeretlek, megtaláltalak, vagy nekem, ez van megírva, és ennek kell lennie, szenvednem örökre, mert merlek szeretni tégedet, de soha nem kaphatlak meg. Nem, nem engedek a sorsnak, és kitartok melletted, bármi is legyen, legfeljebb verem a farkamat, akár melletted is, s legfeljebb felhúzom a polódat, és a hátadra verem. Na jó, megint hülye vagyok, de ez nem a dugásról szól, -részemről, legalábbis- hanem a feléd érzett érzelmeimről. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció