2015. június 1., hétfő

Kicsi-Nunimnak!

A kép illusztráció
Oly viharos szelek kavarognak a testemben. Nem pukiznom kell, csak nagyon kavarog a lelkemnek vihara feléd. Annyira ég a testem hiányod miatt Florens, mintha napnak tüze égne benne, s ez pedig, a szeretetem feléd. Inkább, de leginkább diliházban fogok kikötni, mert állandóan az eszemben jársz, miképpen egyszer elmúlik majd az, ha elektrosokkos kezeléseket kapok Nagykálóban. Mi lesz velem tudatlan-tudatomban nélküled? Csak ne a „homáros” gondolataimnál szakítsák meg a kezelést, mert akkor, le kell cseréljem a ruhatáramat, de nem is lenne rossz, miképpen nagyszerű barátnők lehetnénk. Járhatnánk együtt fodrászhoz, kozmetikushoz, műkörmöshöz, és pasizni. Gondolom, a férjemre, csak nem fanyalodnál rá, de ahogy ismerlek szívem, kihasználnád azt az időt, míg elmegyek bevásárolni a boltba? Úgyis észrevenném, ha nem akarna este a párom, töcsizni velem, de akkor megtépném a hajad, és kimarnám az arcodat a műkörmeimmel. Na cica? Ja, én meg Christopher-rel kavarnék viszonzásul, s csodálnám az izmait, alul-felül, és megitatnám bájitallal, hogy az enyém lehessen a makkocskája.
A kép illusztráció
Oly viharos szelek kavarognak a testemben. Nem pukiznom kell, csak nagyon kavarog a lelkemnek vihara feléd. Tudod Florens, én már nem szeretlek tégedet, hanem imádlak, mint barátot, és ha imádlak, akkor nem tudok már nélküled létezni. A kicsi Istennőm vagy, s minden nap imádkozom irántad, hogy neked is, meg nekem is jó legyen.
Basszus! Most mondta a Kossuth-rádió, hogy jövőre 15%-al emelik a bor árát, mert nem volt elég termés. Na, most kellene, hogy mellettem legyél, mert rossz kedvem lett hirtelen, e hír hallatán, nem mintha Téged nem szeretnélek. Fognád a kezeimet, velem együtt sírnál, a nyakamba borulva, s fülembe suttogva megmagyaráznád nekem, hogy legalább kevesebbet iszol majd, és nem leszel annyira rosszul másnap. Ja, még sokára jössz nagyon, de kibírom szenvedve hiányodat. Jöhetnél hamarább is, de mit kezdenél itt magaddal, ebben a városban. Itt is túlórázni kell, minimál bérért, szinte majd minden munkahelyen, kivéve, ha közalkalmazott, köztisztviselő lehetnél.
Szülsz nekem egy szép kisbabát? De, ne másé legyen, mert ha genetikai kódolásában benne van az evés, akkor csalódni fog bennünk.
Na, mára elég, mert túl sok marhaságot írtam.

2015-06-01 16:10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció