2015. június 25., csütörtök

Érzések birodalmában, paraszt módra!

Florens, s én, majd egy évtizede barátok vagyunk, de a szemét szerelem belenyúlkál a barátságunkba, de a csóknál, s a vágyott dugásnál elvágja a fonalat, így marad a jól bevált férfi szokás, elvonulni külön, de ha az ösztön bedurvul, akkor Florens szeme láttára, aki csak hülyézni tud, meg perverznek nevezni, meg tiltakozik egy esetleges párkapcsolatiság kialakulása ellen.

Ámort, saját nyila találja tökön, hogy észre vegyen minket.
A kép illusztráció (forrás:Google) 
Legyek kulturált Florens? Nem-nem, baszd ki, nem érzem jól magamat nélküled, mert állandón rajtad jár az agyam, mióta itthon voltál, azóta hiányzol nagyon, nincs kit baszogassak, nincs kinek felhúznom az agyát. Jaj, legalább két hónap, míg kicsit lecsengenek bennem az érzések, amit tőled kaptam kedvességet, ráadásul egy jó adag kangörcsöt, abban a pár napban, amikor legutóbb találkoztunk, és lazítani tud majd a szürkeállományom feléd, a sliccem meg bezárul, csak oda ne csípjem a farkam, pisilés után. Mindig sikerül felkavarnod bennem az érzelmeimet, a lelki világomat, de hogy ne legyen minden szép, néha tele a hócipőm is veled, ha magányra vágyom, akkor mi a fasznak vagy egyáltalán kitalálva nekem, de ezzel Te is így vagy szerintem, mert nagyon jól ismerlek.

A hajléktalanság, egy mocsok világ, főleg ha az
embert, akarata ellenére, arra a sorsra juttatják.
Lecsúszni könnyű, felállni nehéz!
A kép illusztráció (forrás: Google)
Ja, és ebben a világban mindig úgy gondolkodj, hogy csak magadra számíthatsz, mert ha elengedik a kezedet egyszer, akkor egyedül maradsz, és mi lesz veled, ha nem vagy stabil anyagilag az élettel szemben, valamint annak követelményeivel. Én már ezt is tudom, amit te is, hogy anyósom kidobott, pincében, garázsban laktam, és mivel gond, és teher voltam, még onnan is kidobtak az utcára. Nem hiszed el, a mai napig nem tudtam még összeszedni magamat mindezek után, mert hatalmas lelki trauma volt ez nekem, de szeretném visszakapni önmagamat. Megteszek én érted mindent, s még jobban szeretnél engemet, ha megtudnád, látnád, hogy milyen is a barátod igazából, de segítségre van, lenne szükségem, igazából nem orvosra és pszichológusra. Nem is ismered ezt az oldalamat, mert Te csak azt láttad, tapasztaltad, amit láttál rajtam, mint emberen, hogy egy hajléktalan, de nem vetettél meg. Tudod, hogy szégyellem emiatt magamat a mai napig is előtted, mert szívemben titkon megtaláltam azt a nőt, akit mindig is kerestem magamnak, de mégsem az igazi.
Az életem is egy cigarettaszál Florens mellett, mert
igaz elfüstöl, de nem akar lángra kapni köztünk a szerelem.
A kép illusztráció (forrás: Google)
Veled nagyon jó, s ha gondolkodhatok úgy, miért nem gondolkodhatnék, hogy Te meg én tökéletes pár lehetnénk, csak ennek elvi, gyakorlati alapjai sohasem lesznek, meg egynéhány dolog miatt sem lenne jó, de inkább maradok, maradjunk barátok, és halálomig kitartok melletted, mert ettől lesz szép, és romantikus, az érzések birodalmában, ha te is akarod. Viszont nem szeretnék úgy járni, hogy egyszer elfelejtesz, megtagadsz, mert annyira szeretlek, hogy meg sem tudom fogalmazni. A nők, s ez a tapasztalataim során megtanultam, no meg pszichológiai kutatások is alátámasztják, hogy könnyebben túlteszik magukat a „nincs tovább terén”, mint a férfiak, akik ragaszkodóbbak a partnerük felé, legyen az akár barátság is. Na, jött egy könny a szemembe, mert fontos vagy számomra. Már megint buzi vagyok, mert a pasik, nem sírnak, vagyis igen, és csak akkor, amikor nem látják őket, mondjuk a wc-én, vagy itt a számítógép előtt, hogy verjem ki. Na jó, elég a romantikából, mert nem túlságosan jó nekem erről írogatni, s legfőképpen nem, egy szép Angyalnak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció