2015. június 12., péntek

A gondolat szeretkezik!

Azt hiszem, sohasem szerettek igazán a nők. Keresnem kellet valakit, aki igazán embert csinál, az akkori szörnyből, abból az elfajzott hulladékból, aki én voltam. Az undorító pofámmal, amikor belenéztem reggelente a tükörbe, csak azt kérdeztem magamtól, ki vagyok. De ez nem ment így sokáig, mert két perc múlva ismét részegen zuhantam vissza a fotelembe. Micsoda önirónia, igaz? Mocskos alkoholista, akinek csak a farkára volt gondja. Akkor ismertem meg Florenst, s első látásra, valami elmebetegérzés fogott meg benne. Őrült szemei magához vonzottak. Nem csodálom, egy idegroncs nő, aki fel életét az ivással töltötte és, hogy a puncija rojtosra legyen kefélve. Kiégett. De tetszett.

A kép illusztráció (forrás: Google)
Voltál nálam, s bárcsak a pasid olvasná, mit írogatok én, mert kibaszna, mint macskát szarni, vagy ahogy a gyenge elméjűt ismerem, agyon csapna. Tudom én már, hogy miért voltam olyan nagy beteg, de mióta levezettem magamból a feszültségemet veled szemben, s melletted, azóta kúrva jól érzem magamat, és elmúlt minden remegésem, pánikom, naprakész vagyok, s ha nem egészen is, de boldog, mert meggyógyítottál engemet, én kicsi Florensem. Kangörcs volt ez, s a dögunalom, a sok recskázás, mert nem érezhettem bőrödnek illatát, a közelségedet. Ígérd meg nekem, hogyha legközelebb jössz, akkor megint megtehessem, de ha szégyelleném magamat, akkor, ha lehet, szólj rám, nyugodtan verjem ki a farkamat, ha feszültnek érzem magamat melletted.
A kép illusztráció (forrás: Google)
Több mint hét év feszültség ment le rólam azzal, amit tettem, megtehettem melletted, s már nem, nem tudtam szégyelleni mindezt, és uralkodni magamon, a vágyaimon, miképpen átadtam magamat gondolatban neked. Olyan jó volt közben téged nézzelek, mert egy perverz mocskos állat vagyok, aki kiveri a legjobb barátja szeme láttára, a farkát. Fontos vagy nagyon a számomra, de leginkább neked jó, mert pasiddal szeretkezhetsz, s velem meg beszélgethetsz, jól érzed magadat, meg nő létedre hátulról seggbe töcsizel. Azt viszont nem tudom, hogy manapság, mennyire csiszolódott ki a kapcsolatod, de azt úgyis lemérem abból a következtetésemből, hogy hányszor fogsz nekem telefonálni, ha visszamész hozzá. Remélem boldog vagy, és keveset, de nem voltam most veled szemben rosszakaró-gonosz, miképpen örülök annak, hogy a párod eltart tégedet, ennyivel is kevesebb a gondom :-).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció