2015. június 23., kedd

Vágyakon lovagol, a szerelem!

"Amikor már ki van egy férfi töke, példának okául a blogíróé, mert nem tudja belátni azt, hogy Florens, tényleg csak a barátja akar maradni, mert nem akar tőle semmi többet, de imádja és szereti, annak ellenére, hogy bármilyen hibát is elkövet ellene, mindig meg tud bocsájtani neki, még azt is, amit a saját párjának nem. Ami annak kiút, az a blogírónak csak laza bennmaradás."
Florensem, a legutóbbi találkozásunkkor pezsgett körülöttünk az élet, volt benne rossz is, de a legrosszabb, hogy visszafogod bennem a veled szemben megengedhető szexuális tartalmakat, nem viseled el a perverziómat, miképpen a hátadra maszturbáljak, ha már amúgy nem kaphatlak meg, mint nőt, pedig életem legnagyobb élvezése, veled történne meg szerintem, annyira kívánlak már. Na, de mindegy hagyjuk a szexet, lesz még belőle elég részem az életben, csak az a baj, hogy mindezt melletted, s veled szemben fogom elkövetni, mert nem létezik más nő nekem a világon, pedig nagyon sok jelentkező ostromol mostanában, ami szokatlanul szép szám, és pont akkor, amikor nem kellenek, máskor meg egy sincsen.
Add hát kezed Florens, a világ nekünk szurkol!
A kép illusztráció (forrás: Google)
Úgysem hagyok békédet neked Florens, űzni foglak, mint egy vadat, erkölcsösen, és erkölcsöt sértve, mert meg akarlak kapni, régóta vágyom rád, érintésedre. Viszont ma nézegettem a fotóidat, amiket legutóbbi találkozásunkkor készítettem rólad, s nem látlak még ilyen szépnek képeken soha, mert teljesen más szemszögből értékelve néztem meg, és más érték ítélettel, mint akkoriban, mikor azok elkészültek, s megtörtént, ami megtörtént. Hogy milyen kikövetkeztetést vontam le, a jövőnek készített, és rögzített pofikádról? Manapság már nincs az a kedvesség, s az a mosoly az arcodon, és a testednek kisugárzása, ami akkoriban volt, mikor nem mint barátok, hanem szerelem égett közöttünk, igaz nem dugtunk soha, azért lett belőle ekkora tökéletes szeretet és barátság. Változik a világ, vele változok én is. Csak nevetek kínomban Florens, szenvedek, de „lenyűgöző”, azaz illúzió, ami azokon a képeken, és a mostaniról rólad kiszól. Nagyon szépek viszont, s talán az életednek legszebb fotói ezek, mert te is akartad, én meg kiharcoltam belőled, s kemény munkával, az igazi énedet.
A sors néha, bűnt követ el az emberrel szemben,ha az igazán
szeretne szeretni szerelemmel, de nem engedi meg számára.
A kép illusztráció (forrás: Google)
Szép vagy, nagyon szép, s majd egyszer lásd majd meg arcodat, egy másféleképpen visszatekintő szemmel, mely egy későbbi korban látja meg mindezt, hogy benne vagyok az arcodba, bele vagyok írva, kisugárzok belőle, mert veled vagyok, voltam neked, remélem leszek is, és meglátod arcodban azt az embert, akinek az akkori jelenben megtudtál nyílni, boldog és felszabadult voltál mellette, mint egy hajladozó virágoskert. Legutóbb mondtál nekem valamit, azaz 2008-as évről, s én se voltam még olyan boldog soha, mint amikor akkoriban veled, csak mi ketten, és szerelmetesen lehettem melletted, úgy mint utólag bevallottad, talán te is. Azóta viszont változott sokat az élet,van párod, és melletted élhettem meg azt, ami számomra kibaszottul fáj, a vágy irántad, hogy az enyém lehess. Nem vagyok már annyira fontos neked, holott ez érthető is, miképpen a te szíveddel, érzéseiddel én nem gondolkodhatok-játszhatom, és abba nem szólhatok bele, csak egyet tudok mondani: legyél velem mindig a szívemben, és én a te szívedben, mert nem találsz még egy ilyen nyugodt ökröt, birkát, aki még ráadásul fut is utánad.

Na Florens, kipisilem magamat most, majd iszom egy kortyot, s elszívok egy cigit, mert ha neked írogatok, akkor ezeket is elfelejtem, kiírom magamból, Vágyakon lovagol bennem a feléd érzett szerelem, de mikor dugunk már?
Tudod Te, hogy milyen jó volt pisilni, mert már az agyamig ért a „narancslé”, mivel veled harcolok, vagyis feléd írogatok faszságokat. 
Még egy dolog Florens, hogy a fenébe tudod elviselni azt, hogy egy pasi hozzádérjen, és megfogja a puncidat. Fúj. Ha ezt velem megtennék, most bele élem magam egy nő szerepébe, akkor a hortobágyi, és a kilenclyukú hídnak, minden boltívét telehánynám, de úgy, hogy rólam kapná meg a nevét: homovágyi-híd, vagy gyogyóvágyi-híd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció