2015. június 11., csütörtök

A férfiak is sírnak!

Azt hiszem, sohasem szerettek igazán a nők. Keresnem kellet valakit, aki igazán embert csinál, az akkori szörnyből, abból az elfajzott hulladékból, aki én voltam. Az undorító pofámmal, amikor belenéztem reggelente a tükörbe, csak azt kérdeztem magamtól, ki vagyok. De ez nem ment így sokáig, mert két perc múlva ismét részegen zuhantam vissza a fotelembe. Micsoda önirónia, igaz? Mocskos alkoholista, akinek csak a farkára volt gondja. Akkor ismertem meg Florenst, s első látásra, valami elmebetegérzés fogott meg benne. Őrült szemei magához vonzottak. Nem csodálom, egy idegroncs nő, aki fel életét az ivással töltötte és, hogy a puncija rojtosra legyen kefélve. Kiégett. De tetszett.

A kép illusztráció (forrás: Google)
Lehet, hogy ilyet nem mondhatnék neked, de nem akarlak már, mint nőt, sőt szeretni sem akarlak Florens. Hogy mire ez a hirtelen nagy változás feléd, kettőnk között legyen az, hogy soha többet nem találkozunk, miképpen nem akarlak látni többé. Kérlek-kérlek, segíts nekem ebben a célom elérésében, mert te nem tudod, de elég ahhoz, hogy rohadtul szeretlek-szerelmetesen, s ez nekem piszkosul fáj, és te nem adhatod ezt nekem vissza.
A kép illusztráció (forrás: Google)
Nem akarlak már, tiltakozom ellene, de megtagadlak, viszont, és sírok utánad minden nap, mert immáron már nem szeretném a szeretésedet, meg nem is bírom már tovább. Szeretlek tégedet ettől függetlenül, te kis hülye. Értelme viszont nincs az egésznek, s felesleges ezen gondolkodnom, lovagolnom is, de rájöttem, hogy egyedül sokkal jobb. Feladom az érted érzett érzelmeimet, s nézek egy általánosnak tűnő kurvát az utcáról, egy buta nőt, egy ringyót, miképpen magam mellé, akit majd egyszer bemutatok neked, csak ne szólj be neki. Más. Még ezt igazából az utcán, hazafelé jövet találtam ki.
Nagyon jó kedved volt, amikor felhívtál telefonon, végül-is örülök neki, de mégsem, mert nem tudom, hogy mi van veled, ilyenkor. Pillanatnyi boldogság, vagy megtöcsiztek vazze, mert szerintem igen. Az jó dolog Florens, csak nem éppen én csinálom veled.
A kép illusztráció (forrás: Google)
Felejtsük el egymást, mert én szerelmes vagyok beléd a legelső perctől kezdve, óhh, csak tíz éve, de abból te csak hetet tudsz. Nálam az első összenézésünk óta (2005), első látásra beléd-gabalyodás, és mindössze két és fél év után láttalak újra, akkor beszélgettünk is, és azóta nincs vége a kettőnk közötti köteléknek, a feléd érzett szerelemnek. Három párkapcsolatodat szenvedtem ki melletted, de nem nagyon szólhattam, mert barátok vagyunk Florens, és lelki-társak, amelyben tökéletes párt alkotunk. Hogy értsd, nem bírom tovább a szenvedést, a vágyakozást feléd, de ha nem találkoznánk, akkor az neked is, s nekem is jobb lenne. Kérlek szépen tégedet, hogy segíts nekem, de az a baj, hogy vagy nekem, s nem tudok már más nő felé közeledni. Mondj nekem csúnya dolgokat, amit csak akarsz, s ezáltal utáljalak meg én, tégedet, de akkor nagyon.
A kép illusztráció (forrás: Google)
Kérlek, legyél velem szemben gonosz, s ígérem, hogy sohasem fogok rád haragudni, mert most megint eltört bennem a „mécses”. Sírok Florens, mert a férfiak is sírnak, csak nem annyiszor, mint a nők, és titokban! Neked, s velem, nem szabad lenne találkoznod, mert azzal csak neked ártanék, a feléd érzett vágyaimmal. Önmagaddal kell törődjél, foglalkozzál, s a jövődön gondolkodnod, a jelenlegi párkapcsolatodon. Nekem már végem van ötvenes fejemre, s a családalapításra, de te előtted még ott az élet, és gondolkodj okosan. Nem azt mondom, nem is olyan csúnyán, de felcsinálnálak, teherbe ejtenélek, csak azért, hogy egy aranyos kölyök bújjon ki a nunidból. Már megint hülye vagyok, de szülj nekem egy gyermeket, s általam, és nekem Florens. A legszebb, s legboldogabb anyuka te lehetnél, én meg apuka. Neked puncid, nekem meg pöcörőm van, csak össze kell rakni, szeretkezni picikét, és kész. Florens, a gyermekem anyját szeretném benned viszontlátni. Mit nem adnék most egy biliért, csakhogy bele érjen végre már a kezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció