2015. június 11., csütörtök

Hüvely-hírzárlat!

Azt hiszem, sohasem szerettek igazán a nők. Keresnem kellet valakit, aki igazán embert csinál, az akkori szörnyből, abból az elfajzott hulladékból, aki én voltam. Az undorító pofámmal, amikor belenéztem reggelente a tükörbe, csak azt kérdeztem magamtól, ki vagyok. De ez nem ment így sokáig, mert két perc múlva ismét részegen zuhantam vissza a fotelembe. Micsoda önirónia, igaz? Mocskos alkoholista, akinek csak a farkára volt gondja. Akkor ismertem meg Florenst, s első látásra, valami elmebetegérzés fogott meg benne. Őrült szemei magához vonzottak. Nem csodálom, egy idegroncs nő, aki fel életét az ivással töltötte és, hogy a puncija rojtosra legyen kefélve. Kiégett. De tetszett.

A kép illusztráció (forrás:Google)
Nem régen keltem fel, s mi az első gondolatom: Florens. Szerintem én beléd vagyok zúgva, mint ló a gödörbe, de dobhatnának rám pár lapát földet, mert döglött ez az ön-egoista szerelem. Nem tagadom, de te nagyon vissza tudod ám velem szemben fogni, ezen érzéseim szabadságát, de cudarul. A kezem már mindenhol járt a testeden, de engedélyt, még nem kaptam a bemenethez. Ehhez őszintén gratulálok, de nem találom eme titoknak a kulcsát, amivel feloldhatnám ezt a pina-hírzárlatot. Tudom, hogy öreg vagyok, rosszak a fogaim, pici a farkam, meg nem vagyok a zsánered, de te véletlenül nem egy ilyen pasit keresel véletlenül? Vannak ám erényeim is, mert minden reggel tudok kaksizni, manapság ez nagy szó, meg egész nap semmit se csinálni, agyalni rajtad, miképpen számolom a napokat visszafelé, hogy mikor eszünk már egy jól feltuningolt pizzát együtt, büfögős kólával kísérve.
A kép illusztráció (forrás:Google)
Ja, még nem is mondtam neked, hogy lenne egy jó meló a számodra, s életed végéig. Hogy mi ez? Fel kellene húzzál egy gyűrűt az ujjamra, én meg a tiédre, ami ugyan csak egy perc, de utána, gyermeket szülhetnél, moshatnál, főzhetnél, kiszolgálhatnál, takaríthatnál egy életen át, mint fővállalkozó. Én meg, mint alvállalkozó, ezt elbírnám viselni, s elnézném, hogy hogyan dolgozod egész nap szarrá magad. Végül-is, nem esne le a gyűrű az ujjadról. Látod Florens, egyből háromféle munkád lehetne amellett, hogy meg is csalhatnál, kihasználhatnál, miképpen mindig csak veled lehessek. Szerintem, baromi jófejű pasi vagyok, aki a nőknek az álmai férfija.
A kép illusztráció (forrás:Google)
Nem, de ha például a Bástyában leülök szándékosan egy női társaságba, akkor rájönnek az első ítélet után, hogy nem is hülye ez a pasi, s incselkednek, belemennek szerepjátékokba, flörtbe velem, és csak fel kellene őket hozni a lakásomra, hogy szeretkezhessek valamelyikkel. Ez nem vicc, maga a valóság, az igaz élet, amit a hecc kedvéért néha, ha rám-jön, akkor gyakorlom, de nem veszem komolyan azokat a nőket, mert te vagy nekem, a fanatikus szerelem. Na erről szoktassál le, kérlek légyszi-légyszíves, hogy ne tégedet szeresselek, mert nekem is kellene már egy társ, akit szerethetnék.
Na jó, mert ez az írás megdöglött, no meg kabaré van a rádióban, miképpen a vicces alsómban is, csak ott áll a bál.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció