2015. június 11., csütörtök

Agyonverés szinonimák!

Azt hiszem, sohasem szerettek igazán a nők. Keresnem kellet valakit, aki igazán embert csinál, az akkori szörnyből, abból az elfajzott hulladékból, aki én voltam. Az undorító pofámmal, amikor belenéztem reggelente a tükörbe, csak azt kérdeztem magamtól, ki vagyok. De ez nem ment így sokáig, mert két perc múlva ismét részegen zuhantam vissza a fotelembe. Micsoda önirónia, igaz? Mocskos alkoholista, akinek csak a farkára volt gondja. Akkor ismertem meg Florenst, s első látásra, valami elmebetegérzés fogott meg benne. Őrült szemei magához vonzottak. Nem csodálom, egy idegroncs nő, aki fel életét az ivással töltötte és, hogy a puncija rojtosra legyen kefélve. Kiégett. De tetszett.

Ha nem Magyarországon élnék, s nem ilyen még a kalapba is, csak kicsi fasz fizetésért, akkor mennék utánad külföldre ezerrel Florens, de az sok ezerbe kerülne, ami perpillanat nincs. Nagyon bánom, hogy még itthon maradtam, de a párod miatt, hogyan mennék ki, úgyis észre venné rajtam, meg a te rajongásodból felém, miképpen ezek nem tiszták, bűnösek.
A kép illusztráció
(forrás: Google)
Na mi legyen? Menjek, vagy maradjak? Ha megyek, akkor agyonvernek téged Florens, ha maradok, akkor meg én verem agyon a farkamat. Ebből az elbaszott fizetésből, most a szeretet hiányom miatt, ha elindulnék hozzád, akkor a menetjegyen kívül, az első kocsmánál elfogyna a pénzem, persze csak citromos sört vennék. Józanon is megtalálnálak, holott nem is tudom hol vagy pontosan, csak azt, hogy Dublinban.
A kép illusztráció(forrás: Google)
Megkérdezném az utcán-útfélen, s az Íreket magyarul, mert ennyi a nyelvtudásom, meg a kezem-lábam van, hogy hol foglalkoztatnak, egy húszévesnek évesnek tűnő leánykát, aki a titkos szerelmem, persze csak vicc volt, mert a megérzéseim, megtalálnának úgyis tégedet. Hogy, mi a tökömet eszek rajtad, azt csak részben tudom, de mennék utánad, mint egy gép. „Gép-, gép-, gép-, Florens-gép.” Bánatom van csak, meg a magányom ebben a barátságban, és hogy elűzzem, játszanom kellene magammal, de nem vagy mellettem, nincs aki felizgasson.
A kép illusztráció (forrás:Google)
Tudod, hogy milyen izgató melletted csinálni azt, mert teljesen begerjesztesz, és huncut-mód leplezed, de látom rajtad a zavartságodon keresztül, miképpen élvezed a dolgot, hogy a barátod recskázik. Már bánom, hogy 2008-ban nem tettem meg a kérésedre, és a szemed láttára, hogy verjem ki neked a farkam, de akkoriban szégyelltem volna, miképpen prűd voltam. Bazd meg az előbb hívtál, csak lemerültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció