2015. június 3., szerda

Terhes lettem!

A nők és a férfiak szerepe megváltozott, van e még ösztönös románc?
Én tudom nagyon jól, hogy ki csinálta fel megint, az agyamat, de nem beszélhetek róla, nem mondhatom meg neki, senkinek sem, mert nem lehet. Engem megfenyegettek, meggátolnak abban, hogy agyamnak szüleményeit megmutathassam, bemutathassam, kimutathassam, pedig nagyon szeretném megírni ezeket. Zsarol az élet, s nem lehet mellettem agyamnak szüleménye, mert az élet, s az életem meggátol ebben. Terhes lettem, gondterhes, mert nincs, aki eltartsa, megtartsa gondolataimat, szeresse, s csak egyedül nevelgetem azokat a gondolatokat, majd önzetlenül elhalálozok velük. Bárcsak a nők majomként gondolkodnának, s úgy megugornám őket, hogy a faággal együtt törnének le, a farkammal egyetemben. Okos lett a pina az őskorszak óta, mert megtanult gondolkodni, s nem ösztönösen cselekszik, sőt még az ágyban is kérdései vannak ahelyett, hogy élvezné. A megszakított közösülés meg olyan, mint a demokrácia, miképpen mindenki kiveszi belőle a részét, csak néhányan engedhetik meg maguknak, hogy élvezkedjenek benne, mert nekik a tiltás ellenére is lehet. Hülye szó, hogy elkötelezettség, ki a fasz találta ki, meg minek, mikor egy lyukért vagy odáig, ahelyett, miképpen a maradékot élveznéd. Éljenek a demokratikus női nemi szervek, mert manapság többségében pénzre éhesek, arra "taknyosodnak" be, nem a kőkemény faszra, vagyis ha megvan a pénz, akkor végül-is jöhet a vágyott élvezet hajhászás, a vágyott szerető. Nos egy cipőben járni a semmittevéssel, egyenlő a rémisztő magánnyal.Napóleon a kockát is elvette, van ki meg a péniszét sem képes, és nem azért, mert impotens.
2015-06-03 13:18

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció