2015. június 15., hétfő

Agyatlan agyamból!

Csak neked, itt, és most Florens, mi két költőlélek igazán csak jól kijövünk egymással, a kíváncsiság hajt, bírnád e ezt a dumát, mert azért Te is tudsz, néha jobbakat, mint én. Ezt kapd ki kis-anyám!

A kép illusztráció (forrás: Google)
Na most, egy agyrém fogalmaz feléd Florens, te ki köpülni való havercsaj. Hozzál már nekem légy szíves Írországból egy hangya családot, egy pár döglegyet, meg egy a helyben jellegzetes bogarakat élve (!), mert kíváncsi lennék arra, hogy mennyire bírnák ki az itteni, magyarországi szegénységet, és éghajlatot. Tudod, a két ország kapcsolata véget kérném tőled ezt, s kutatásokon alapuló tanulmányozás céljából, melyet én folytatnék le tudományosan, s az eredményeit publikálnám.
A kép illusztráció (forrás: Google)
Egy frissen véres Ír tampont is kereshetnél nekem valahonnan, hogy nekem is legyen olyasfajta Ír vérvonalam már végre egyszer, genetikai kódokkal spékelve, de lefagyasztva hozd el, és ne egy nőjét, hanem többet. Egy fél pár Ír cipő is jólesne, mert akkor nagyobb lábon élhetnék hazámban, csak pelus is kellene, mert beszarnék a gyönyörtől. Ja, és Írországban, ne essél teherbe, mert számodra nem kedvező, génmódosított lenne, mivel ott másabbak az éghajlati változások, hidegebbek a péniszek is, a fogantatás körülményei így egészen mások.
A kép illusztráció (forrás: Google)
Inkább az Északi sarkon tedd, ami már nincs is olyan messze tőled, s ha itthon megszülnéd azt a gyermeket, akkor a téli bundája nem semmi lenne, a saját szőrzete, de a legjobb barátja meg egy jeges-maci, a hűtőgépgyár jóvoltából.Tényleg azt tudtad, hogy a jegesmedvék süketek, s ez nem vicc, de ne pukizzál a közelükben, mert akkor megesznek, mert a szaglásuk viszont nagyon jó, és megtámadnak.
Basszus, most annyit kotkodáltam neked, hogy sürgősen el kell mennem, tojni, de visszatérve, egy strucc is körberöhögött volna rajtam, hogy ekkora "tojás" nincs, de volt, mert megszültem, s nem kellet császár-metszést alkalmazni, miképpen a MÉH telepen, igazán jó pénzt kaphattam volna az elhasznált papír mennyiségéért.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció