2016. december 3., szombat

Magányos esti séta!

Florens újra él, újra a szívemben, amennyi lépése van mellettem, annyi az életem. Több mint egy éve bennem meghalt, most újra találkozhattam vele, az új Florenssel. Én voltam a hibás. A nagy magányos esti séta.


-Hideg volt az utam, mikor hazafelé jöttem. Lehajtott fejjel. Tél van. A szégyen érzet, hogyan bántam Florenssel. Kaptam egy fejmosást a legjobb barátnőjétől. Hibáztam, egyet tudomásul kellett vennem. Sírtam, és most is sírok. Még nem dolgoztam fel az egészet. Florens messze van, távol tőlem.
-Hideg volt a levegő, sötét az utca. Emberek jöttek velem szemben. Könnyek folytak le patakokban az arcomra. Csak sírás, az érzelmek könnyei. Az igazság könnyei. Férfi vagyok. Tudom ki.
Kép felirat: Az igaz barát néha másképpen is néz rád. Florens nő, én meg pasi. Képi illusztráció forrása: http://napiboldogsag.com, 
-Hogy mi fáj?
-Érezd át. Mikor nem vagy képes belenézni az emberek szemébe, mert bűnös vagy.
-Csak csupán érzelmek. Érzelmek, melyek mozgató rugói emberi lényednek. Florens a lelkem mozgató rugója. A nő. A nagyon vágyott nő.
-Ki Ő?
-Megfogalmazni érzelmeket nehéz. Kicsi, édes és törékeny. Amilyen apróság, olyan nagy! Akkora szíve van. Kevesen értik meg. Nem sok ember. Jellem kell oda. Jellem, s nem a mocskos világ jelleme. A kihasználós, az érzéketlen, a pillanatnyi gyönyörrel bíró.
-A bűnöm. Halálra gyötörtem érzelmekkel, zsarolásokkal. És Florens kibírta. Egy kicsit eltávolodott tőlem, de visszakaptam. Visszatért.
-Tett egy dolgot. Egy egyszerű dolgot. Mást akart szeretni. Szeresse. Csalfa az élet, de aki nem keres, az nem talál. A pillanatnyi érzés, a vágy, a hangulat, a levegő remegése két ember közt? Nos. Ez itt a kérdés.
-Florens újra van. Szívemből szeretem és tisztelem. Tudja, de gondolatai most mégis máshol járnak. A bűn, mely lehet nem az, de mégis az lesz.
- Miért írtam le mindezeket. Ha két ember szereti egymást, akkor.... Florens a barátom, de rájöhetne már valamire. Sokszor a barátságnak hitt szó mást takar. Fel kellene fedezze a másik oldalát, azt a másik világot. Készen áll számára, ott van előtte. A nyitott kérdés. Képes e rá?
-Most elvarázsolták. Nem minden az, aminek látszik.
(megjegyzés: Lesz még folytatás, és elég érdekes. Nem mellékesen ezt csak Florens-nek írom.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció