2016. december 24., szombat

Florens sötétség homályába boruló lelke.

Nyolc éve vagyok Florens legjobb barátja, s az utóbbi években kialakult egy szerelem felé, mely az elmúlt hetek történései miatt kettétört. Platói szerelem volt, annak tudatában, hogy mindezt tudta ő is, de elkövetett egy végzetes hibát, mely miatt gyűlölet él bennem felé, undor a jelenlegi élete miatt is.

-Igazság szerint szerelem volt első látásra, mikor Florens-t megismertem, utólag nem kellett volna, csak szenvedést, s a felé érzett szerelmem megaláztatását kell manapság átéljem. gyűlölöm, s a testét is, megvetem. Hat éve van a jelenlegi párjával, nem szándékosan, s tudva tudván, tudtam nem sokáig tart ez a kapcsolat, ismerve Florens fellángoló jellemét, és kitartó erejét egy párkapcsolatban. Most mégis bűnben kell létezzen, mert megcsalta a párját, mint ezt már tette az előzőekben máskor is, tovább élt és létezett az akkoriban, s a jelenjében létező partnereivel.
-És most itt vagyok én, aki Florens-t ismerve hajtok a kegyeiért, tudom esélytelenséggel, meg nem is lenne értelme, mert ha megszeretném, s mellettem, általam felfedezné az élet értelmét és szebbik oldalát, úgyis meglépne egy másikkal. Volt már ilyenben részem a saját párkapcsolataimban, hogy megformáltam, segítettem tudatukat a volt szerelmeimnek, s mikor a sikert magukénak érezték engem elfelejtvén, egyszerűen csak megléptek egy jól felépített lélekkel és jellemmel. Florens jellemtelen, megcsalta párját, egyáltalán, hogy tud vele létezni, vele együtt élni, egy felszarvazott emberhez. Úgy mondja a mondás, ehhez pofa kell, s Florens-nek ezek szerint van vastag bőr a pofáján.

Florens, persze csak illusztráció, és van egy férfi, aki pár nap híján, 2005. május 16.-a óta szerelmes belé,
nem létezik más számára, csak Florens. Florens megöl, megölte a lelkemet, testileg padlóra tett,
de most felszabadulni látszok. Az átok, a felé érzett szerelem köteléke, ami ugyan soha nem múlik el,
most feloldódni látszik. Bennem! Meg kell tanulni nélküle élnem.
Képméret: 575 x 772, feketetoll.blogspot.com-http://facebook-mocsok.blogspot.hu/
-Florens még mindig nem gondolkodik bennem, de ahogyan tellik az idő, mióta megcsalta a párját, egyre jobban rájövök, nem is kell ő nekem, mert megbízhatatlan, nem stabil jellem, ráalapozni a jövőmet, egyfajta kísértése lennem az előre tudott bukásomnak. Ha múltban összejöttünk volna, mert volt rá esélyem, én ma már nem lennék az életében, mert még mindig kereső úgynevezett Krisztusi időszakában és korszakában. Alkalom szüli a tolvajt alapon, egyszer szeretném megnyerni kegyeit, mert nagyon vágyom rá, s párnak nem, de szeretőnek örök életre elég lenne nekem. Jobban is járnék, mivel engem nem hagyna el, csak az abban a pillanatba létező párkapcsolatait.
-Szerető! Röhögnöm kell magamon, tudom Florens szeret engemet, de nem kar tőlem semmit. Barátok vagyunk, vagyis több, mint barátok, ezt kivívtam magamnak, sokszor Florens is élvezi, látom rajta.
-Florens barátja vagyok, de az is igaz, mikor jelenlegi partnerét megismerte, kioktattam a srácot, hogy szerelmes vagyok a csajába, úgy bánjon vele, hogy velem gyűlik meg a baja, ha megbántja. Szinte átadás-átvétel történt, s azóta is féltékeny rám a kis-csóka. Florens viszont a megcsalásos bűnével velem takarózhat, mert féltékeny rám a srác. A marha, nem velem, hanem mással csalta meg őt. A poénok poénja, hogy hat éve csak rám féltékeny a gyerek, mintha tudomást sem venne arról a tényről, hogy Florens nem mindig van velem. Most egy nem általam felszarvazott pasi féltékeny rám, s a szar a dologban, hogy én tudom, ő meg álmokban él, s mindent megtesz Florens-ért. Most hívjam fel, vagy küldjek neki üzenetet facebookon, nézd te marha, kopj le már végre rólam, mert csak barátja vagyok Florens-nek, úgysem fogunk dugni soha, mert a párod nem tekint rám, mint férfira, de én tudok róla, nemrég megdugták.
-Florenssel mindig az igazmondás és a kölcsönös bizalom alapján működött a barátságunk, de mostanra bennem is kialakultak kételyek felé. Ha a saját és jelenlegi párját megvezeti és hazudik neki, akkor talán nekem nem, mert ha egyszer elkapja az embert a nem őszinteség fonala, akkor felém is hazudhat, legjobb esetben a bizalom megszűnésével eltitkolhat, de akkor hol a barátságunk kölcsönös alapja: a Bizalom. Én már, mint barát sem bízom Florens-ben, mert évek óta eltűri, hogy velem kapcsolatosan féltékeny rá a pasija, de ő közben más és idegen férfival lefeküdt egy kiadós hancúrozásra.
-Nos Florens-sel akár milyen jó barátok vagyunk, s még-egyszer visszahallom, vagy a telefonjából kihallatszik, ami velem kapcsolatos, hogy biztosan mi egymással dugunk.... Florens-sel való barátságomat felmondom, mert az én nevem alatt képletesen fémjelezve mással ne dugjon. Rám féltékeny a pasija. Jó kendő, és Florens mással csinálja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció