2016. december 25., vasárnap

Florens a bukott angyal.

Szembesíteni valakit dolgokkal, ha nem is követett el bűnt az ő teóriája szerint, nem túl jó dolog, s nem is okos bölcselet, de ha egy írás által felfedezi és mérlegeli azt a következményt, hogy kit veszíthet el? A szembesítőt? Vagy azt, akit nagyon szeret, s megérte e neki, hogy fájdalmat okozzon ebben az emberben pillanatnyi fellángolásában, mely által az áhított teste, a testét másnak adta.

-Összetörve, megalázva egy férfinek szíve, aki önmagát adta mindig is Florens számára, mégis másvalaki érinthette, s joga sem lett volna hozzá, mert Florens-t kihasználta, használta a testét kielégülésig, de Florens is benne volt. Ő is önmagát adta, most bűnhődik, mert dobták az érzelmeit, nem kell, csak egyszer kellett, de számára már ez örömöt okozott. Kivert kutya lett, láncon tartott szívvel. 
-Mégis hol vagyok én az életében, hogyan fog tudni a szemembe nézni, ha legközelebb hazajön, mert tudja nagyon jól, hogy soha senki nem kívánta még így őt, mint én.

Florens, persze csak illusztráció, és van egy férfi, aki pár nap híján, 2005. május 16.-a óta szerelmes belé,
nem létezik más számára, csak Florens. Florens megöl, megölte a lelkemet, testileg padlóra tett,
de most felszabadulni látszok. Az átok, a felé érzett szerelem köteléke, ami ugyan soha nem múlik el,
most feloldódni látszik. Bennem! Meg kell tanulnom nélküle élni.
Képméret: 575 x 772, feketetoll.blogspot.com-http://facebook-mocsok.blogspot.hu/
-Ne engedj kígyót közel a szívedhez soha, Florens ilyen, de most a porban fekszik alázattal, egy görcs van rajta, nem tud menekülni, saját maga áldozatává vált.
-Huszonnégy éves korában kerültem nagyon közel hozzá. A báj, a tünemény, a minden, ami csak szép. Nem élhette ki még magát nőként, nagyon sokszor is mondta. Nem akartam neki rosszat, magamhoz kötni, megtagadtam a vele való érintkezést, pedig ott feküdt előttem szétrakott lábakkal. A kép még most is itt van előttem, a készen álló és tüzes nő képe.
-Hagytam élni, hátha kiéli magát. Férfi bűntett volt magam ellen, megkellet volna szereznem akkor, megkapnom a testét, mely készen állt férfiasságom befogadására.
-Mikor nagyon nagyon akartam őt, belépett egy férfi az életébe, akivel a mai napig él. Megcsalta, és itt romlott el bennem minden, mert hat évet vártam ekkorára, miképpen nem másé, az enyém legyen. Jött egy férfi, egy mosoly, egy simogatás, egy csók, s egy éjszaka. Florens-t ezáltal veszítettem el, mert bennem is van önérzet, magam iránti tisztelet és becsület érzés. nem engem választott, hanem egy hirtelen jött és alkalmi szerelmet, amire vágyna, miképpen folytatódjon. Mi lesz belőle, nem tudhatom. Florens legutóbbi találkozásunkkor elmondta, nem akarja ez a férfi.
-Hogy tud viszont belenézni annak az embernek a szemébe, egyáltalán egy ágyban létezni, akivel hat éve együtt él. A válasz nálam, csak lehengerlő lehet, egy szó, amit nő felé mondhatna egy férfi.
-Együtt él jelenlegi párjával, közben másra gondol, arra a másra, arra a másikra.
-Nyolc évet vártam feleslegesen Florens-re. Nyolc év türelem, hogy kiélhesse magát. Végül-is a mai napig nem tudta megtenni, még mindig keresgél. Keres, de nem talál.
-Most karácsony van, 2016.12.25.-e. És van rá hat napom, hogy elfelejtsem örökre Florens-t, mert újév napja után hat napra hazaérkezik. Mindezt meg kell tennem, de már csak magamért, mikorra hazaérkezik, már nem szeretnék vele többet találkozni soha. El kell felejtenem őt örökre, Florens-t, életem nagy nőjét.
-Hogy mi lesz velem, mi fog történni velem Florens nélkül, az rejtély, most így előre el sem tudom képzelni, de megfogom állni, miképpen a közelembe kerülhessen. Nem engedem tovább a lelkem, nem adom, nem adom Florens-nek. Ha másnak szavazott bizalmat, s adta neki a testét, mert megérintette az a férfi, menjen csak oda, ott a helye, nem a közelemben.
-Rám is vár valaki, csak Florens elvette az eszemet, de most kiábrándultam, s nyitott szemmel fogok eztán járni.
-Sokat érzek Florens után nyolc év elteltével is, de nincs több időm rá, amíg ő élte világát, én az ő utáni vágy kielégítetlenségében szenvedtem, amit nem adott meg nekem soha, a mai napig nem! Mire várjak? Rá már nem. Florens a bukott angyal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció