2016. december 24., szombat

Meg tudom csinálni!

Florens-t megszerzem magamnak, akarom őt, vágyom rá, igaz bizalmat szavazott egy férfinak és lefeküdt vele, de ő a mindenem, az életem, jelenleg a legjobb barátom, nem vádolhatom tettért, sajnálnom kellene, de nem tudom.

-Bevallom őszintén, jelenleg undorodom a testétől, melybe egy idegen férfi berakta a péniszét, s többször kielégült rajta. belegondolni is rossz, s napok óta gyötör az érzés. Florens számára hirtelen jött, s váratlan, vissza nem térő gyönyört jelentett, melyen nem tétovázott, kihasználta a lehetőséget, de adta a testét is vele, a legféltettebb kincsével.
-Florens tévedett, nem találta meg az újat hozót az életébe, mert csak emlék maradt számára mindez, hatalmas nagy csalódás, és ahogyan jött a hirtelen jött szerelem íze, úgyis távozott a maga valóságával. A gyönyör él benne, az a világ, ami feloldotta lelkét és egy régen vágyott világot hozott el a számára.

Florens, persze csak illusztráció, és van egy férfi, aki pár nap híján, 2005. május 16.-a óta szerelmes belé,
nem létezik más számára, csak Florens. Florens megöl, megölte a lelkemet, testileg padlóra tett,
de most felszabadulni látszok. Az átok, a felé érzett szerelem köteléke, ami ugyan soha nem múlik el,
most feloldódni látszik. Bennem! Meg kell tanulni nélküle élnem.
Képméret: 575 x 772, feketetoll.blogspot.com-http://facebook-mocsok.blogspot.hu/
-Tudom most Florens csalódott, de akarom őt, mert köztünk is nagyon szoros, sőt bizalmi kapcsolat van. Szeretem őt, s ő is szeret engem, néha napján átengedi nekem testét, hogy simogathassam, mikor a gyönyör örömét keresem mellette magamat felizgatva. Egekbe szökő érzés őt megérinteni, izgató, s a beteljesülés pillanatában öröm lövellni mellette. Kicsi kék szeme néha néha játszadozásomra téved, s szeretem ha látja, mindig is vágya volt, hogy férfit láthasson maszturbálni, de ezt még nem tette lehetővé számára senki, csak én, a legjobb barátja. Kialakult nyolc év alatt egy olyan bizalom kettőnk közt, hogy gátlások nélkül tudom teljesíteni eme vágyát, igaz sokszor párkapcsolatára hivatkozva ellenzi, de benne van a játékban, adja érinthetőségét, hogy simogathassam testét, mely nagyon finom és érzéki test, teljes mértékben izgató. Kicsi lábát szeretem a legjobban, begerjeszt annak kis mérete.
-Akarom Florens-t, januárban jön haza. Keresi a boldogságot, melyet mellettem élhetett meg a múltban, de másban nem találja, csak a csalódást, s ezáltal a lelki fájdalmat, de én vissza adom számára a boldogságot, mert megtudom csinálni, sőt akarom. Enged e majd a csábításnak, hogy újra boldog lehessen, de kiteljesedve, s velem, és a férfi és nő közti szexuális gyönyör eddig tőlem meg nem kapott kéjével együtt, mely soha nem történt meg még közöttünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció