2016. december 24., szombat

Nincs cím, csak érzelmek Florens felé!

Mikor az ember ugyanazt érzi évek múltával is, amit a múltban megfogalmazott, nem állíthatják meg az érzelmei, csak követik azok, ameddig él.
(erről sem írhattam volna neked, de közel állsz a szívemhez nagyon, s fogadd el ezt a bűnömet tőlem, kérlek szépen)
-Florens, én nem tudtam soha, hogy mi az, ha egy nőt őszintén szerethetek, és megérinthetem, s átadhatom neki magamat, azt az embert, aki igazából én vagyok. Ezt tettem legutóbb veled, s ne nevess ki, amit már neked is mondtam, hogy az exem előtt szégyelleném kiverni a farkamat, de már előtted nem, sőt ha mondhatom, akkor élvezem is, mert olyankor olyan kis bűnbánó az arcod, vagy csak megítélsz engemet. Ami viszont nagyon jó volt nekem, hogy, véletlenül hozzád ért, vagyis a lábujjaidhoz, a péniszem.

Florens, persze csak illusztráció, és van egy férfi, aki pár nap híján, 2005. május 16.-a óta szerelmes belé,
nem létezik más számára, csak Florens. Florens megöl, megölte a lelkemet, testileg padlóra tett,
de most felszabadulni látszok. Az átok, a felé érzett szerelem köteléke, ami ugyan soha nem múlik el,
most feloldódni látszik. Bennem! Meg kell tanulni nélküle élnem.
Képméret: 575 x 772, feketetoll.blogspot.com.
-Én is meglepődtem, sőt megijedtem, de annyira kívántalak, kívántam a tappancsaidat, hogy elfelejtkeztem magamról, mert hozzá akartam dörzsölni, és ráélvezni. Nem tagadom, hogy nagyon régi vágyam ez, s bánom, hogy nem tettem meg ezt korábban veled szemben, de mostmár párod van, és nem lehet.
-Kár, de bárcsak megengednéd nekem egyszer, holott tudom, hogy lehetetlent kérek tőled. Nem hiszed el, de kisütöttem a feszültségemet veled szemben ezzel, s abban az egy másodpercben, most nem tudom, hogy mi lett velem, de rám se ismernél. Tök egészségesnek érzem magamat.
-Hadra fogható lettem, vagyok, s talán nem csak egy halál előtti állapot ez. Pitizhetek most neked kicsit. Úhh-úhh, na még egyszer, mert most megvesznék a gondolattól is, ha megint megtehetném!
-Szeretek hozzád érni, simogatni, nézni tégedet csupaszon, és közben elélvezni, de ez nem én vagyok, és szégyellem magamat emiatt. Csak az a kurva vágyam ne lenne feléd, akkor nem tenném meg mindezt, de szükségem van rá mégis, azaz rád.
-Nem vagyok feledékeny ám, s tudom hogy ez, miképpen alakult ki így, és te is benne voltál, mert csak jót akartál, jót akarsz nekem, amit nagyon köszönök neked, pici barátnőm, de miért vagy ilyen jó hozzám.
-Hosszútávon nem működhet, de akarlak csupaszon látni, mert nagyon szép vagy számomra ám. Én még nem láttam ilyen szép testet, amin tökéletes minden számomra, s nem csak ez tetszik benned, hanem a lényed, a kisugárzásod, és minden, ami, aki te vagy.
-Nevetek most magamban, mert nem találok még egy ilyen érzést, szeretni valót, aki olyan, mint az a százötvenkét centiméter, közel negyven kilóval, és kb. fél kilogramm puncival, egy dekagramm csiklóval, ami együttesen szép látványt nyújt ám nagyon. A tekinteted, és a kék szemeid, azok nem érdekelnek, mert azok amúgy is tutajosak, vagyis faszállítósak. Elég csak belenézni, és máris csődbe megy a Tiltakozás Kft. nálad. Na küldök neked, így a távolból egy pusszantást, mert lassan megyek aludni, s remélem, hogy nem álmodom ma veled, mert akkor nem maradna az agyamban vér.
                                          2012-11-20 00:59

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció