2016. december 24., szombat

A barátságom felmondása Florens felé!

Nagyon fontos nap ez a mai nap Florens számára, s velem kapcsolatosan. Már rég aludnom kellene, de csak egy jár a fejemben, ezt meg kell írnom. Florens a mai naptól kezdve, már nem barátom, adtam neki még egy lehetőséget, a párkapcsolatiság kérdésének felvetését velem, mert nagyon szeretem őt.

-Hajnali háromnegyed öt. Nem döntöttem, ne határoztam, nem zavart meg semmilyen körülmény, de Florens a mai nappal elveszített engem, mint barátját. Megalázta, lealázta a hozzáfűződő barátságomat, annak tartalmát, nyolcévnyi belé vetett és megrendíthetetlennek vélt bizalmát. Nincs meg már bennem, s egyre jobban erősödik meg bennem ez a gondolat. Florens a múlté.
-Hogy miért.Egyszerű az oka.
-Megismerkedett egy Miki nevezetű férfival, és ebben a férfiban megízlelt valami jót, amire vágyott mindig is, felszabadult volt, és akkor teljesen más volt a világ. Azóta nem keresi ez az ember, Florens visszazuhant a valóvilágba, csalódott, nem érti az okát, miért nem keresik, miért történt meg mindez ővele.

Florens, persze csak illusztráció, és van egy férfi, aki pár nap híján, 2005. május 16.-a óta szerelmes belé,
nem létezik más számára, csak Florens. Florens megöl, megölte a lelkemet, testileg padlóra tett,
de most felszabadulni látszok. Az átok, a felé érzett szerelem köteléke, ami ugyan soha nem múlik el,
most feloldódni látszik. Bennem! Meg kell tanulni nélküle élnem.
Képméret: 575 x 772, feketetoll.blogspot.com-http://facebook-mocsok.blogspot.hu/
-Florens és Én, nagyon jó barátok voltunk, mostmár mondhatom így, s felszabadultan egy barátság kötelékéből. Szóval Florens ugyanezeket az érzéseket élhette át mellettem, mikor megismerkedtünk, és még nagyon sokáig, mondhatni a mai napig. Mégis, jött valaki, s elvitte a nyolc éve belé fektetett bizalmamat egy nappallal és egy idézőjelbe tett éjszakával. Mindezt elmondta már nekem Florens november 26.-án, mikor elvittem magammal a 10 évre megrendezett osztálytalálkozómra. Azon az estén, mikor gyalogosan haladtunk, majd busszal, megkértem, mert tudtam, hogy nyomasztja nagyon a lelkét, beszélje ki magát. Mondta, hogy ismer engem, s nagyon rosszul fog esni nekem. Elmondott mindent töviről-hegyire, sokszor megállt gondolataiban, meg kellett kérjem, hogy folytassa tovább, fejezze be a mondanivalóját, de a kényes részeket nem szeretném hallani. Nos, akkor is elhangzott az a mondat, amiben megfogalmazta felszabadultságát, meg amire vágyott és, hogy milyen más volt akkor a világ a számára.
-Már akkor csalódott voltam ezért a mondatért, nem értettem miért, de mostanra leesett és megértettem, hogy ez számomra a legnagyobb megaláztatás és bántás, amit férfi kaphat meg egy nő szájából. ezzel az egy mondattal felülírta, leírta a kezdetektől a vele való viszonyomat. Ugyan mondja, hogy jól átvágták, megint megszívatták, s én ne féljek, mert mindig leszek a számára, én teljesen más vagyok, én mindig kitartok mellette, s nem hagynám el soha. A napokban, s a történtek után csúszott ki a számon, hogy te biztos vagy ebben? Mára mindez biztos lett bennem. Florens-nek a mai nappal, már nem vagyok a barátja. Ha megírnák mindent, hogy mi mindent tettem Florens-ért a barátságunk alatt, s ő viszont értem, mégsem volt képes férfiként elismerni és párkapcsolatban élni velem, akkor mindenki megértené, hogy ez utólagosan csak futókaland, mi mindent tett tönkre, s bennem is. Florens ezt nem fogja fel még, mert nem érzékeli, még nem mondtam el neki, nem tudja. Még hiszi, hogy az öröknek mondott barátság létezik, viszont tény lett, már nem az, nem lesz az.
-Sokat szenvedtem Florens mellett mióta ismerem. tudja, nem csak barátja, hanem szerelmes is vagyok belé, de nem tekintett rám soha, mint férfira, pedig bármilyen párkapcsolata volt az ismeretségünk alatt, a külföldi munkavállalását kivonva, mindig többet volt velem, mint az aktuális párjaival, vagy szeretőivel, mert olyan dolgokat is átkellet élnem, de ez volt az utolsó, az ötödik pasi. Egy szerelemes férfi számára, aki elfogult, ragaszkodott a Florenssel mindent összekötő pillanatokra, percekre, órákra, hónapokra és évekre, csak tűrt és tűrt, de immáron vége. Hogy lesz e még folytatás, az csak Florens-en múlik, hiszen más minőségbe helyeztem a kapcsolatunkat, és megköveteltem tőle, hogy férfiként tekintsen rám, és úgy is viselkedhessek vele szemben. Hátha ez a csalódás észhez térítette, s megérthette belőle, rám mindig számíthat, s bármit is hozhat a sors a számára, mindig számíthat majd rám, de mostmár nem barátként, hanem párjaként. Ha nem tudja elfogadni, hogy nőként kell közelednie felém, aki akar is valamit tőlem, hogy az évek múlásával is a közelemben lehessen, nos ha erre nem képes, akkor lezárul egy korszak mindkettőnk életében. nemsokára találkozunk, mindezt megírtam neki, hogy legközelebbi találkozásunkkor így kell viselkedjen velem szemben. A levél az alábbi, velős és tömör, egyértelmű, kikerülhetetlen választ hozó, igen, vagy nem. Ha igen, akkor Florens marad az életemben, ha nem, az is egyértelmű. Mindezt megírom egy másik fejezetben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció