2016. december 24., szombat

Florens, és az érintő önkielégítésem.

Florens szabályszerűen megcsalt, mint a felé érzett Plátói szerelem tükrében. Összetört bennem minden, minden összeomlott bennem, melyet eme szerelem felé éreztem. Lefeküdt hazafelé tartó útja közben Mikivel, akiért azóta is él és hal, olyan szexuális és lelki élményt biztosított számára ez a hirtelen jött találkozás. 

Órák kérdése volt csak, megrogyott a bájtól, s odaadta neki a testét. Nem bírom felfogni, létezik ilyen dolog a világban, hiszen manapság már szinte trendi a lányok körében, de Florens nem tartozik ezen lányok csoportjába. Mégis. Azóta sem keresi a Miki, viszont a régen áhítatot vágyam, Florensről kialakult képem, összetört bennem. Már nem azt a nőt jelenti számomra, hanem teljesen mást. Leépült bennem a gondolat, a szexuális késztetés, a vágy felé, miképpen megérintsem, vagy hozzáérhessek egyáltalán. Számomra Ő mára, egy tisztátalan nővé vált, akinek törékenyen szűzies testét megpocsékolta Miki csalfa szerelemmel. Elkábította szavaival, levette Florenst a lábáról, aki hirtelenjében, szinte nőies ösztönéből fakadóan testével honorálta meg mindezt, bízván egy új és kialakuló kapcsolat reményében, amiből azóta sem lett semmi.

Florens, persze csak illusztráció, és van egy férfi, aki pár nap híján, 2005. május 16.-a óta szerelmes belé,
nem létezik más számára, csak Florens. Florens megöl, megölte a lelkemet, testileg padlóra tett,
de most felszabadulni látszok. Az átok, a felé érzett szerelem köteléke, ami ugyan soha nem múlik el,
most feloldódni látszik. Bennem! Meg kell tanulni nélküle élnem.
Képméret: 575 x 772, feketetoll.blogspot.com-http://facebook-mocsok.blogspot.hu/
Mostanában köpködöm magamat, hogyan tudtam testét simogatva önkielégítést végezni mellette, mikor ezen dolog már megtörtént, de még nem mondta el nekem. Simogattam vadul a maszturbáció közben végig a hátát, a kedvenc testtájékát, a csípőjét, a melleit nem engedte, mint ahogyan talán csak egyszer volt rá példa. Feltűnt, hogy a szokásosnál jobban hagyja magát. Ő tudta, s ezért volt, egyfajta bűntudata volt felém, hiszen tudta szerelmes vagyok belé. Bevallom nagyon jó őt érinteni, azt a finom bőrt tapogatni, melyet magaménak szeretnék érezni valamikor, s örökre. Kicsinyke teste hagyta a vágyaim beteljesülését, nem tiltakozott. Néha néha odanézett, mikor huzigáltam a fütyimet, érdekelte, a szokásosnál is jobban. Élveztem, hogy látja, hogyan maszturbálok. Tudom régóta, hogy izgatja, s szereti látni, hogyha egy férfi magának csinálja, de ennek ellenére mégsem gerjed be. Okát nem tudom, talán rám, mint férfira nem izgul, ráadásul, csak barátjaként tekint rám. Nagyon kellemes volt mellette ez a röpke pár perc, amíg sikerült elélveznem.
-Két napra rá tudtam meg a történetét, azt is, mikor egy tíz évnyire megrendezett osztálytalálkozómra mentünk. Részletesen megtudtam mindent, természetesen a legapróbb részletekre nem voltam felkészülve, de ő sem akart beszélni róla, s rám való tekintettel. Ezt majd egy későbbi részben, hiszen azthiszem, lesz még mit bőven megírnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció