2016. december 26., hétfő

A Florens-t kiváltó állom! (a menekülés)

Florens! Volt veled egy álmom, teljesen valósnak tűnt. Küldtél nekem facebookon egy YouTube videót, melyen egy olyan felvétel volt, ahogyan szeretnéd leélni, mit szeretnél elérni és megkapni egy párkapcsolatiságtól, mik az elvárásaid vele-szemben, és egyáltalán abban hogyan élnél és léteznél.


-Abban az álmomban látott YouTube kisfilmen, abban az élettérben, egy sajátosan kellemes környezetben, melynek szeretetteljes hangulata volt, egy szobában játszódó jelenet, egyszóval minden összesűrítve, ezzel mutattad be nekem álmomban, mik az életbeli elvárásod egy pasival szemben. Többször megálmodtam ezt hajnal felé, sőt tíz órakor keltem fel, mert nem akartam felkelni, valami olyan kellemes érzés volt, átjárta kellemesen a testemet az érzelmek, a felszabadultság, magamra találtam ott, ki is vagyok, a valós énemre. Nem-nem akartam felkelni az Istennek sem, többször leforgott a fejemben ez a videó, többször megnéztem, s belekerültem én is, bele a videóba.

Florens, persze csak illusztráció, és van egy férfi, aki pár nap híján, 2005. május 16.-a óta szerelmes belé,
nem létezik más számára, csak Florens. Florens megöl, megölte a lelkemet, testileg padlóra tett,
de most felszabadulni látszok. Az átok, a felé érzett szerelem köteléke, ami ugyan soha nem múlik el,
most feloldódni látszik. Bennem! Meg kell tanulnom nélküle élni.
Képméret: 575 x 772, feketetoll.blogspot.com-http://facebook-mocsok.blogspot.hu/
-Volt viszont valami? Valami érzés álmomban, hogy amit átéreztem, azt te nekem nem tudod megadni, és a videóban volt egy nő. Két dolog közt machináltam, s őt választottam, mert neked, s számodra, ha belementem volna veled egy párkapcsolatba, akkor mindent megkellet volna rendezzek, nem lettem volna boldog veled, egy egész nem-akarom színészkedés lett volna veled az egész életem. Hiába is te küldted álmomban nekem ezt a videót, ami rólad szólt szinte, a jövőbeni elképzeléseidet egy általad vélt, s tökéletesnek bemutatott videót, de azok a te érzéseid, s én nem tudtam azokat elfogadni és befogadni.
-A videóban szereplő csajt választottam, aki lényegében szerintem te voltál Florens, csak ő más, mindent megtudod adni nekem. Rég volt ilyen álmom, nem akartam kijönni belőle, mintha az általam régen várt boldogságot találtam volna meg ebben, egy  olyan álmot, amilyent még soha nem éreztem át, és nem élhettem meg.
-Florens tudom nem bölcselet, de neked kell igazodnod az elvárásaidhoz, nem a másik embert igazítani a tieidhez. Ha kölcsönössé válhat, mert te is adsz egy kicsi engedményt magadból, na akkor lehetne csak igazán boldog az életedet. Túl sokat szeretnél változtatni, mások lelkivilágán az igényeid szerint, ahhoz igazítva, de te mit adsz ezért cserébe? Mit? Mit adsz Florens?
-Nem téged választottalak álmomban, hanem azt a másik nőt, akivé válnod kell, mert nem csak elvárásokat, szabályokat, követelményeket állítunk fel, hanem önmagunkból is adunk, megváltozunk, ha akarjuk azt a másik embert. Tudod nem te vagy a világ közepe, a világ közepén. lent a föld mélyén elégnek az emberek.
-Szerintem Florens nálam is elégett ezzel az álommal, mert az álmok nem hazudnak. Félelemmel töltött el az a tudat, hogy Florens-t választom páromnak abban az álmomban. Nem-nem akarom őt, mert kiszámíthatatlan, elkapja egy érzés, felborít mindent, s megy a feje után, utána meg késő a bánat. Florens megbízhatatlan párnak, s ez az álom jókor jött, talán az életem, a függetlenségemet mentette meg, hogy inkább egyedül, mint vele, de meddig?
-Nem akarom Florens-t páromnak! Álmomban egy olyan érzést kaptam, melyben benne szeretnék lenni, átéreztem, belém-ivódott, s ezt az érzést képtelen Florens felülmúlni, nem tudja biztosítani a számomra. Nem akarok vele szenvedni, akaratérvényesítő és nem ismeri fel a másikban az embert, hogy annak is vannak vágyai vele szemben. Nem alkalmas párkapcsolatiságra, legalábbis számomra nem. felejtős dolog lett Florens, mára talán alkalmi kapcsolat lehetne még belőle, több nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció