2016. december 24., szombat

Florens számára írt barátságkiváltó levelem. (párkapcsolatiság felajánlása)

Az öröknek ígérkező férfi és nő barátsága is veszélybe kerülhet, de léteznek megoldási alternatívák. Az egyik fél mindig többet akar. Florens-sel a barátságunknak vége, s mentőövül adom a számára, hogy én a többet akarom. Őt! Így megmaradhat, folytatódhat nyolcévnyi ismeretségünk és párkapcsolatiság formájában.

"Egyet mondok neked. Mostantól tényleg úgy fogsz hozzám állni, mint pasihoz, egyetlen egy érzelmemet nem fogod visszafogni, elnyomni, s az lesz, amit én szeretnék, nem te fogsz irányítani engem, s megmondani mit csinálhatok, meg mit tehetek meg. Van rá pár heted, hogy felkészülj. A többi a te dolgod, hogy rendezd magadban mindezt, akarsz e így találkozni velem, vagy sem.
És nincs semmi bajom, nekem tök jó kedvem van, magabiztos vagyok, tudom mit akarok veled, igazság szerint csak változatunk kicsit a felálláson te meg én köztem. Én így döntöttem ezt akarom, ezt szeretném, s ez így is lesz, s marad, változtatásnak nincs helye részemről ebben a dologban, úgy készülj. A nőt akarom, téged.

Florens, persze csak illusztráció, és van egy férfi, aki pár nap híján, 2005. május 16.-a óta szerelmes belé,
nem létezik más számára, csak Florens. Florens megöl, megölte a lelkemet, testileg padlóra tett,
de most felszabadulni látszok. Az átok, a felé érzett szerelem köteléke, ami ugyan soha nem múlik el,
most feloldódni látszik. Bennem! Meg kell tanulni nélküle élnem.
Képméret: 575 x 772, feketetoll.blogspot.com-http://facebook-mocsok.blogspot.hu/
Én most a szar kedvem ellenére pozitívan döntöttem a továbbiakról, a te hozzáállásod is, és el is várom, hogy ilyen legyen.
Érezd majd magadat jól, érezd át a dolgot, oldódj fel, s majd kiderül, mire vagyunk mi ketten képesek.
Majd jössz, s így. Én várlak.
És mától kezdve Tomi vagyok. Még-egyszer leírom Tomi, mert senki sem hív Tamásnak bizonyos körülmények közt,, mint például barátok is, csak te, ha annak az embernek kijárt a Miki-zés, nekem is kijár ez a kérésem. Gyakorold, fogom majd hallani hogyan szólítsz.
Na most kedvedre megváltozhatsz úgy, és amit megszeretnél megkapni az élettől és amire vágysz, csak soha nem jön össze. Hozzáállás kérdése a változás, a soha nem jön össze, most fogjuk megtenni, és mi ketten.
Ezzel nem segíteni akarok neked, ez így lesz, nem is kell gondolkodjál rajta, én már gondolkodtam. Nem kell itt vágyakozni, mikor meg is lehet tenni, az alapjai megvannak.
Elfog múlni minden bajod. Megfogod érteni, önmagadra találsz, meg a kérdéseidre a válaszokat is. Ellenvetésnek helye nincs, legalább is felém nem, tudom mit beszélek, megbízhatsz bennem és rám bízhatod magadat, tudom a dolgom.
Még mielőtt lefekszem pihenni. Kell tudnod róla, hogy mivel fog járni az, ha velem találkozol. Kérlek rendezd el magadban a dolgokat, és jó lenne, ha letudnád zárni azt, nyugodj le lelkileg, legyél szép és aranyos, mint mindig. Készülj fel a jóra, éld át azt, akard, de bízva bennem, gondold bele magad, te meg én csupaszon. azért írom meg, ne érjen váratlanul, felkészült legyél kicsit, és úgy, hogy szeretnéd velem, hajtson a kíváncsiság, mint általában a nőknél szokott ilyen lenni, milyen az az ismeretlen velem. Tud meg.Legyen megoldás keresés a számodra, talán velem érezheted e azt, amit mindig is kerestél. tudom gondoltál már ilyenre, hát hagyd az érzelmeidet elhatalmasodni felém, ne agy korlátokat neki a gondolataid által, ezt viszont kérem. Légy szabad és feloldódott, akarom látni rajtad, hogy laza vagy, nem feszült, hanem felszabadult, s teljes egészében önzetlen és odaadó, aki karjaimban megrogyik az érintésemtől, ami jó és kellemes érzés lesz, tudom. Meg fogod tudni te is szép lassan és óvatosan, gyengéden, úgy ahogyan egy férfinak egy nővel bánnia kell, a többiről meg nem kell beszélni, az két fél örömjátéka egymás felé, és egymásért.
A januárt széppé tesszük mi együtt és a számunkra, boldog leszel, nem fogod elfelejteni, mindent megkapsz és átélhetsz, én meg veled és általad, keresni fogsz, velem lenni mindig, s megfog változni benned sok-minden, megfogsz érteni dolgokat, mik mért történnek, megtalálod önmagad, mert képes vagy rá és akarod is.
Na megyek aludni lassan, mára elfáradtam én is, meg azért jöttem haza, hogy írjak, s nem lett belőle semmi. Majd beszélünk.
-Most perpillanat, még én sem tudom a választ, de pár órán belül, hamarosan megfogom kapni rá. Tudom nem számíthatok egyből pozitív és kecsegtető válaszra, mivel a párhete történt események még benne élnek, de reménykedem, s a remény hall meg utoljára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció