2016. december 24., szombat

Florens pillanatnyi gyönyörének bosszúja.

Florens-t elfogom veszíteni, ezt érzem, s ezzel életem egy tizenkét éves korszaka fog lezárulni, kerül pont a végére. 

-Tehetetlen vagyok, ő messze van, csak facebookon, s telefonon tudunk érintkezni, s így a távolból nehéz valakit megtartani, megőrizni, mert nem vagyok ott és mellette, hogy napi szinten tudjam vele tartani a személyes kapcsolatot. Talán ez a dolog is közrejátszott, hogy a Platói szerelemből, mára már szinte semmi nem létezik. Oka az a fiatalember is, akinek Florens átadta a testét és a lelkét hazafelé tartó útja során, mert megszédült, szinte megrészegült valamitől, aminek alapja lehet valószínűleg jelenlegi érzelmi szintje, melyhez lesüllyedt érzelmi intelligenciája a párkapcsolati válsága miatt is, kiutat kereset. Talált, de nem valósulhatott meg álma, mert nem kell, s azóta sem keresték.

Florens, persze csak illusztráció, és van egy férfi, aki pár nap híján, 2005. május 16.-a óta szerelmes belé,
nem létezik más számára, csak Florens. Florens megöl, megölte a lelkemet, testileg padlóra tett,
de most felszabadulni látszok. Az átok, a felé érzett szerelem köteléke, ami ugyan soha nem múlik el,
most feloldódni látszik. Bennem! Meg kell tanulni nélküle élnem.
Képméret: 575 x 772, feketetoll.blogspot.com-http://facebook-mocsok.blogspot.hu/
-Nyomasztja Florens-t, és engem is, mert kettétört bennem minden feléje irányuló érzelem, hogyan tudta megadni pillanatnyi idő alatt neki egy idegen, amit én közel nyolc évig biztosítottam folyamatosan számára. nem értem meg, s Florens-t sem, mert meggondolatlan volt és könnyelmű, nem számolva a kockázatokkal, s a legrosszabbal, hogy csak kihasználták. És én is kihasználva érzem magamat, akkor mit jelentettem Florens számára nyolc évig, ha ugyanazt, amit megkapott tőlem, valaki pár óra ismeretség után letarolja, lehengerli ugyanazon dolgokkal, aki abban a pillanatban nem is gondolt rám, miképpen évek során ugyanazokat az érzéseket kapta tőlem is, és boldog volt, önfeledt, mellettem tudott feloldódni, jól érezni magát, nyílt és őszinte lenni, nem mellékesen biztonságban.
-Visszaüt a dolog, mert visszaüt, nekem is van lelkivilágom, s a Florens-el való úgymond baráti viszonyom, mely annál több, most elveszni látszik, mert sem ő, sem az én érzelmeimet felé, már nem lehet egy kordában tartani, különváltak, sérültek, benne és bennem is.
2016.12.15 12:35

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció