2016. december 24., szombat

Florens! Paprikás hangulat, a férfi az evolúció csúcsa.

Már nincs miről írnom neked Florens, de ez a jó az egészben. Na, akkor játszadozzunk a szavakkal egy kicsit, s a gondolataimmal. 

-Engem most megenne egy süket jeges-maci, mert annyit pukizom a sárgaborsó levestől, hogy megérezné, hogy hol is hógolyózom veled az Északi-sarkon. Végül-is a gyomromat kiköpné, mert csípős paprikát is ettem, s ezerrel hűtené a nyelvét a sarknak havában, s a tüdőmtől pedig, nikotinfüggő lenne.
-Apropó. Neked már nyúlt valamelyik urad a puncidhoz, csípős paprikás kézzel? Én megtettem ezt egyszer egy volt csajommal, amikor a csiklóját pengettem, és bedugtam neki utána jó erősen, s tövig a farkamat. Nyögött is az rendesen, és én azt hittem, hogy tüzel az én picikém, s gyerek lesz belőle.
-Nekem is égett ám rendesen a pucám, de csak nézem én akkoriban a kicsim arcát, hogy mi a fene lehet vele, nem akarja talán, majd egyszer csak úgy egyszerűen elküldött a francba, mert nem élvezte ám a szexet, hanem kicsivel később jött rá arra, hogy mit is vacsoráztam.

Florens, persze csak illusztráció, és van egy férfi, aki pár nap híján, 2005. május 16.-a óta szerelmes belé,
nem létezik más számára, csak Florens. Florens megöl, megölte a lelkemet, testileg padlóra tett,
de most felszabadulni látszok. Az átok, a felé érzett szerelem köteléke, ami ugyan soha nem múlik el,
most feloldódni látszik. Bennem! Meg kell tanulni nélküle élnem.
Képméret: 575 x 772, feketetoll.blogspot.com-http://facebook-mocsok.blogspot.hu/
-Nem lehet még szappannal sem lemosni a kezedről azt a csípősséget, és legalább fél nap, amíg eltűnik a kézfejedről, nem beszélve a nemi szervről, ha hozzáértél.
-Nekem is égett már viszont, nagy marha fejemre a pucám maszturbálás után, mert elfelejtettem nagy-hévemben, mit ettem előtte.
- A volt kúrvám viszont manapság azt mondja nekem, hogy töcsizzelek meg tégedet, de arra nem gondol, hogyha ezt Te mégsem akarod, akkor ott van Katusa, aki most szabad préda, s akkor, és annyit mehetnék hozzá, mint anno hozzád.
-Rá nem féltékeny, és nem is vagyunk ám rossz viszonyban, mert neki egy olyan pasi kell manapság, akinek van lakása. Ezt Sydney, a testvére igaz kicsit másképpen megfogalmazva, úgy mondta el nekem, hogy mindig jöhetsz Katusához, és apu-anyu sem ellenezné ezt. Ő is egyedül van, meg Te is, és hogy ne legyetek depressziósok, találkozzál vele sűrűbben, hiszen mindketten magányosak vagytok.
Na Florens, mit szólsz hozzá? Nem is kell gyermeket nemzenem neki, mert már van, és szeretem ám nagyon, csak meg ne tudja, mert rám akaszkodik.
-Végül-is nem lenne ellenemre a dolog, ha egyáltalán beszélhetek róla, de jó nekem egyedül, miképpen megszoktam már a sok rocskázást.
-Na ja, meg ha szülne nekem egy saját gyermeket, akkor mi a tökömet csinálhatnék én két babával, hiszen nem mondhatnám nekik azt, hogy nincs, nem jut rá money. Nekem elég vagy Te, úgy ahogy vagy, mert szúrnám, s bírnám ám a fosódat.
2012-11-19 18:44
(Négy éve ugyanezt érzem Florens felé, a nő felé, akit még soha nem kaptam meg az életemben. Kitartok, eddig mindent megkaptam az életemben. Csak még Florens-t nem!)

Hogy kiszállok e Florens életéből, vagy sem? Egy csók megoldana mindent. Nem, nem szállok ki. Egy férfi, ha üldöz egy nőt, finoman kegyetlen tud lenni, csak meg ne sértse azt. Én ilyen pasi vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció