2016. december 25., vasárnap

30 D, El kell mondanom Florens!

Mikor meg vagy veszve egy nőért, a birtoklás kérdésében nem enged feléd, tudja szereted, akarod őt, de nem enged.... nem akar! Játszik veled. Meddig? Még egyszer el nem kapod, s magadévá teszed. Florens nevet rajta, lehet akarja, megtedd.

Szeretem az anyajegyet a hátadon, no meg ami azon van, s alatta van, vagyis tégedet.
Akarom érezni, fogdosni, vakargatni, simogatni, na persze nem az anyajegyedet.
-A bőrödnek illatát akarom érezni, pici bűztarisznyáidat, a hónaljad illatát, mikor átölelsz szenvedéllyel.
-Mondtam már neked? Nem vagy csúnya csaj. Ha egy kicsit rendbe szednéd magadat, akkor még esetleg el is vihetnélek nászútra, de csak meleg övezetbe, hogy nekem is jó legyen csupaszon a tengerparton veled. építhetnénk homokszobrokat, jó nagyokat
-Mert fázom ám nagyom, didergek nagyon feléd. Kihűl a test, ha nem érzi közelséged. Melegíts fel! Érints meg.

Florens, persze csak illusztráció, és van egy férfi, aki pár nap híján, 2005. május 16.-a óta szerelmes belé,
nem létezik más számára, csak Florens. Florens megöl, megölte a lelkemet, testileg padlóra tett,
de most felszabadulni látszok. Az átok, a felé érzett szerelem köteléke, ami ugyan soha nem múlik el,
most feloldódni látszik. Bennem! Meg kell tanulnom nélküle élni.
Képméret: 575 x 772, feketetoll.blogspot.com-http://facebook-mocsok.blogspot.hu/
-Pucéron a pálmafák alatt, és csak veled. A kék éggel,  és a kék szemeiddel,  kicsi majmokkal, akik utánoznának minket. Majmolnak puszilódzás közben.
-Ha lenne olyan csintalan "Csita", aki a farkát kiverné ránk, azt meg beleültetném a hideg tengervízbe, ám ne tegye, a mi titkunk.
Bírod még a szecskázásomat Florens, mert én már nem, de ha te vagy a mindenem, én magamnak megbocsátom a szavaimat, a tiéid meg nem fontosak, csak vannak.
-Egó, férfi szuperegó, betörlek és magam alá hajtalak, nyakamban a lábaiddal.
-Nő vagy csak, egy szép nő, akit a szívem, s kezem átölelni kíván, és akar. Akarlak.
-Vágyom rád, na meg vehetnél nekem egy sört.
-Hogy mit kapnál cserébe?
-Vehetnél még egyet, s boldog lehetnél velem, mert futhatnál a tengerparti fövenyben, fitneszezhetnél, a harmadikért.
-Te lehetnél nekem az életmentőm a szárazföldről hullámokba ugorva, a karjaimba.
-Ja, meg, és a boltig oda-vissza futkározva menthetnéd meg, az életemet.
-Sört-sört!- kiabálhatnám.
-Édes kicsi csacsogó hangjaiddal, pedig mondanád nekem: Igyál még drágám, mert nem vagy még eléggé berúgva, s részeg. A sörömbe löknél bele egy citromot. Az összehúzza a számat, s a magja meg benned lesz, mert kiköpöm. A magja? De előbb ki kell facsarni a citromot, lövellőn minden édes és keserű nedvével, illatával. A magot, mely a férfi testében......
-Na elég! 2012-11-26 00:33

Holnap lesz múltja, egy napja, eme írásnak. Karácsony van. Florens semmit nem veszített az értékéből számomra. Igaz megtett valamit, amit nehéz megemésztenem, egy megcsalást, s még a pofájába sem verhetem. A barátom, de nagyon fáj. Testét adta másnak, amit évek óta kívánok, nekem nem adta.
2016.12.25. 12:34


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció