2015. július 12., vasárnap

Az odaadás szigete

Florens a megbékélés szigete számomra, mindig hozzá szólok, de most nincs mellettem. Nekem nincsen társam, Ő az életem nagy regénye, a nő, a világos szemlélet a tiszta szerelemért, melyet a vágyaim tesznek feléje perverzebbé. Nem fogad el Florens párjaként talán soha, és mindent a szemnek, semmit a kéznek alapon működik ez a szerelem, mely egy barátság továbbfolytatása, a gondolataimban.

A könny egy, csak a
gazdája más, mindig
másért sír.
A kép illusztráció
(forrás anyag: Google)
Olyan vagyok Florens, mint egy sírós kurva, aki remeg testében, csakhogy megérintsék, az odaadás szigete.A fizetség az odaadó vágy, s a testemből áradó szeretetem lenne, és a kínoktól sem mentes gyönyörű élvezet, amit magamba szívhatnék, mint egy taknyos pincsikutya, csakhogy hozzámérj egyszer végre.
Pincsi a férfi ember is néha,
mert idegen testtájékokra
gondolva csóválja, a "farkát"
A kép illusztráció
(forrás anyag: Google)
Nem tudnék neked ellenállni, követnélek ám mindenhová, és lihegnék neked, csak szeress már egyszer valahára. Akkorák a vágyaim feléd, s nem azért vannak meg bennem, amit megszeretnék egyszer kapni tőled, az áldozatot, ami a tested feláldozását számomra.Amit kérek most viszont tőled, az attól sokkal-sokkal több. A társ szerepét töltsd be az életemben. Ismerlek nagyon, sőt sokkal jobban, mint te saját magadat, és nekem ez kell, erre van szükségem, erre vágyom, tudom te nem. Nekem Te, 96%-os nő vagy számomra, mert nem lehetsz százas, a privát szférád titkai miatt, de nem is kell, miképpen nekem is vannak titkaim. Most Florens, gondolj bele a következőkbe.
Az örökké valóságig megfogadott, négy hordó szerelem.
A kép illusztráció (forrás anyag: Google)
Kihozol belőlem szerelmi aktusokkal, négy darab, kétszáz-literes hordó spermát, én az utolsó cseppnél meghalnék, és egy új pasival lenne ahol lakjál, mivel örökölnél mindenemet, körülbelül úgy húsz év múlva, vagy "kétszáz" gyerekkel a nyakadban, amit én csináltam neked. Lehetsz viszont a szeretőm is, de akkor negyven év, és két hordó trutyi lenne csak, miképpen a vége felé már csak az erőlködés lenne Viagrával megtuningolva. Na jó, megint marha voltam. Inkább megyek barátnőmhöz, akinek nincsen párkapcsolata és lányanya, mert ma van a névnapja, marhapörkölt lesz a főmenü, no meg játszok egyet a kisbabájával, nekem még úgysincsen gyermekem. Tudtad azt viszont, hogy milyen szép gyermeket nemzenék neked. Olyan szép lenne, mint te, de neki farka lenne, azaz fiú. Jobban járna ezzel, mert ha engemet örökölne meg kinézetre és agyilag, akkor olyan balga lenne, mint én, s a nők iránt annyit szenvedne, miképpen én feléd most, ez tuti. Viszont ne legyél soha a feleségem, ha szeretsz egy kicsit is, mert egyszer már szenvedtem egy országosan is közkedvelt kúrva miatt, akit nem csak én utáltam meg, hanem a szeretői is. A vicc kedvéért, akár meg is csalhatsz, de akkor lépcsőház, csupaszon egy pokrócban, de szolitatásból ott ülnék melletted egy meleg bundában télen. Nyáron meg, csupaszon, de csak addig ülnénk melletted, míg ki nem folyik belőled az összes sperma, az körülbelül. huszonnégy óra, de van takarítónő, aki bemossa a vödörbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció