2015. június 2., kedd

Hülye tyúk!

A kép illusztráció
Te olyan nő vagy nekem Florens, akinek, sose kellett győzködnöm, hogy milyen ember is vagyok, mert te jól ismersz engem, én meg tégedet. Bárcsak többet tudnék neked adni önmagamból, és te meg nekem, magadból. Minket két dolog választ el egymástól, vagyis az, hogy te kisvárosi paraszt vagy, én meg egy nagyvárosi hülye bunkó, aki a farkával játszik egész nap, és kiveri naponta rád-gondolva, mert nem tudunk találkozni. Amúgy sem lenne semmi közöttünk, mert jó barátok vagyunk, csak annyi a baj, hogy te jó picsa vagy, s a farkam telhetetlen feléd. Ha csak megérintelek "véletlenül", fiú létemre ledobhatom az alsómat félóránként, mert izgulok rád, s folyok, de kegyetlenül, mint egy rossz kúrva, aki nem kapta meg azt, ami neki járna, a picsájába, a faszt. Nálad fordított az eset, mert beléd kellene már toljam egyszer tövig, jól megdugni téged Florens. Tuti a plafonig lőnélek az összes spermámmal együtt, akkorát élveznék, de te szarsz rám. 2015-06-02 23:31

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció