2015. június 22., hétfő

Átölel majd csupaszon, a szeretetem.


A kép illusztráció (forrás: Google)
Te Florens! Reggel a wc-én "tojás" közben mindig beüt nálam mostanában a nap első gondolata, mely remek hely a gondolkodásra, és mindig beüt valami, pedig semmi szándék nem vezérel olyankor, főleg nem szándékosan  irányított gondolatok, csak úgy jön magától, miképpen közben erősen el vagyok foglalva. Ilyenkor a tudat alatti énem tör fel belőlem, s nem az értem okát, de ma reggel, te ugrottál be a tudatomba, miképpen te és én, csupaszon átöleljük egymást.
Röviden a gondolatom menete. Beötlött az, hogy miért verem én mindig a farkamat melletted. Emlékszel, ez nem mai napos keletű probléma számomra, mondhatnám számunkra. Nagyon régire vezethető vissza a tény, mikor állandóan nyüstöltél engemet, verjem ki neked a farkamat, a szemed láttára,  mert nem láttál még olyat, meg akarod nézni, hogy hogyan csinálja egy férfi magának, hogyan veri ki a farkát, hogyan élvezteti el saját magát. Én nem engedtem meg neked soha akkoriban, hogy nézzed, de mindig ott voltál mellettem, úgy a kukoricásban, az erdőben, fent a nővéredéknél, s volt, nagyon-nagyon sokszor, hogy behívtál a fürdőszobába, és nézhettem a hab nélküli kádban a csupasz testedet.
A kép illusztráció (forrás: Google)
Na itt a legnagyobb probléma, mert eleinte csak a kád melletti wc kagylón ülve, a gyönyörű szép tested látványától begerjedve maszturbáltam rád-nézve, de amikor már letérdepelhettem melléd a kádhoz, és fogdoshattam a víz alatt meztelen testedet, közben maszturbáltam, akkorákat élveztem, hogy még egyszer, egy adag sperma csomó is berepült a kádba, s  az a vízben lassan alábbszállva, pont a punci nyillásodon telepedett le. Még jó, hogy szemérmesen lecsukva tartottad ekkor a szemedet, mert ha észre veszed volna, akkor az nekem gáz. Mint ne mondjak, utána közvetlen felálltál a kádban, hogy lemosd magadat és kiszállj a kádból, de szerintem jól bele kented a spermámat a puncidba. Én ezt egy fél közösülésnek veszem, olyan izgató volt látni az ott, a pucidon megtelepedett spermacsomómat. Azért lövelltem olyan sokat a kádba, átlőve annak széle felett, mert megijedtem, miképpen az izgalomtól még-nagyobbakat, még jobban összeránduló izmokkal priccoltam, miképpen a sok anyag belekerült a vízbe. Annyi, de annyi alkalmat fel lehetne sorolni Florens, majd egyszer megírom mindet, mert mindig izgalmas körülményeket, különleges alkalmakat hoztál létre mindezekre nekem, mint például közben a barátnőddel beszélsz telefonon, én meg taperollak, sőt még egyszer a nagylábujjadat is bekaptam, s szopni kezdtem, de furcsállottad, lehülyéztél, te mit csinálsz alapon, oszt kivetted a számból. Na mindegy, vagyis nem, mert ezek tények, hogy rászoktattál, és ezért állok másféleképpen hozzád, s ami már egyszer megtörtént azt nem lehet vissza csinálni, mert az olyan lenne, mintha te és én köztem nem létező párkapcsolatunk megromlana, holott nem is vagyunk egy pár, csak barátok.
A kép illusztráció (forrás: Google)
Visszatérve Florens a wc-zés közbeni első gondolatomra, ami tényleg spontán ugrik be, nos te meg én öleljük már át  egyszer egymást meztelenül, az előzőekben leírtaknak tudatában, de ez számodra nézve, kissé nagy kérés. Kérlek szépen, ne félj, nagyon jó lesz, érezni fogod, hogy mennyire szeretlek, s te is úgy fogsz engemet ölelni, mint még soha, és érezhetnél olyan dolgokat irántam, amit addig még nem, s megértenéd akkor, miről is beszélek, de nem a szexről. Ne zavarjon majd az, ha feláll a farkam, mert azért pasi is vagyok, de nem is ez lenne ennek a játékszerepnek a célja, miképpen megkaphassam a testedet, hanem két ember fog összefonódni, minden akadály nélkül, a test a testtel, ahogyan a jó isten megteremtette Ádámot és Évát. Érezhetnéd a tiszta kendőzetlen szeretet, az érzelmek dúlta viharokat, a testi vágyat, miképpen akit szeretsz, azt érezhesd a testeddel, valamint átölelhesd, hogy magadba fogadhassad őszinte, meztelen, kendőzetlen szeretetét, és nem a dugásról szólna a történet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció