2015. június 13., szombat

Szerelemnek kikötőjében

Csalódtam a nőkben, csalódtam a szerelemben, s a legjobb barátomban Florensben, akibe piszkos módon szerelmes lettem az idők folyamán, de ezen érzelmeim felé, korlátolva vannak általa a szexben, így végül-is nem csalódhatok, csak az érzelmeimben. Talán Florensnek több esze van, nem mellékesen gyönyörű nő, s az tuti, hogy nálam nem az eszem, hanem a farkam dolgozik a gatyámban. Nem vagyunk egy pár, nem dugtunk még, lehetőség lett volna rá, de valamilyen körülmény, mindig megakadályozta ezt, mintha a jó Isten védelmezne minket, ne tegyük.

A kép illusztráció (forrás: Google)
Ki szenvedő alanya eme történetnek, az általam megszerzendő, és vadként agyonüldözött Florens, aki állja a sarat, a támadásokat, valamint ugyan elfogadja az érzelmeimet, mert mit is tehetne ellene, de nem mellesleg behúzott farokkal kullog mellettem, mint egy "szuka kutya", aki attól fél, hogy a kan megbassza.

Florens védekezik szavaival: "Jah, és engem nem kell velük összehasonlítanod, mert én csak jót tettem veled, és az érzéseidért engem büntetsz, meg azért, mert csalódtál a nőkben. A nőkben, és nem nem bennem!!!!!" Még egyszer mondom: "A nőkben, és nem nem bennem!!!!!"
A kép illusztráció (forrás: Google)
A blogger dumája: Mi ez? Benned is kellene csalódnom? Ha ez kell megkapod. Jó csalódtam benned is, az a feléd érzett érzelmeimmel, melyek túlmutatnak a barátságon, s nem találtak befogadásra, meghallásra, benned is csalódtam, mint szerelmes férfi, és erről akarok leszokni mostanában, mert még mindig dúl a lelkem feléd, miképpen csak a barátod szeretnék lenni, mindent kiirtva feléd, amit szerelmetességnek hívnak. Örülj neki, hogy ezt az áldozatot is meghozom feléd, hogy testileg nem fogok rád vágyni, megveszett ember módjára melletted farkat verni, s nem akarom majd megpuszilni a szádat sem, meg a kezedet megfogni, egyáltalán megérinteni tégedet, csak tárgyilagosan, a lépés távolságokat betartva a barátod lenni. Nincs ebben semmi rossz, csak egyszer nekem is végre észhez kell térnem, hogy amelyik szekér nem vesz fel, azután hiába futsz. Szeretném a szerelmetes érzelmeimet más nőbe fektetni, aki majd viszonozza úgy mindenével, mert eddig mindezt te kaptad meg tőlem, hiába mentek-jöttek nők az életemben, hiába volt mostanában annyi jelentkező nálam párkapcsolatra, mindet finoman, kifogásokkal elutasítottam, mert beléd vagyok szerelmes. Ezen akarok változtatni, hogy valaki élvezhesse végre már a szerelmet tőlem, s akinek jó vagyok úgy, ahogy vagyok, elfogad engemet és én őt mindenében, mert szeretjük egymást, lessük egymás gondolatait, és csak egymásért élünk, de én akkor is téged foglak szeretni Florens. Neked van párod, mégis mindig egymást keressük, nekem is volt, s én is téged kerestelek, mert vágytam rád, mint barátra is. Jöhetnek-mehetnek nők az életemben, akaratom ellenére lehorgonyoztam, a te kikötődben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció