2015. június 2., kedd

Flor, vagy Florn!

 Ma találtam neked, egy olyan fiút, egy pasit, aki ha beléd-zúghatna, ha miképpen meglátna, és szerintem nagyon szeretne. Nem voltál jó helyen, s jó időben mellettem. Beszélgettem vele, ami kellemes volt számomra is, de nem rólad szólt a történet. Nem vagyok buzi, hanem csak neked akarok jót. Fekete, s göndör haja van, ami annyira göndör, hogy kívánatos. Szépek a szemei, barna, és pasi létemre, ittam a szavait, mint egy „görögnek”. Basszus, ha megláttad volna! Nagyon gyönyörű, ez a pasi. Timcs, te még ilyet nem láttál, és kulturált a beszéde, a szíve meleg, kedves, szenvedélyes, szeretett teljes, viszont, és fiatal lenne nagyon hozzád. Bazd ki, én visszamegyek a kocsmába, és felszedem neked ezt a pasit, azt a „görögöt”. Basszus, ha meglátnád, beszarnál? (a párod mehetne a szarba, a fosba, a picsába) Ha Te, ezen az emberen nem remegnél testedben meg, és -be, akkor puncid semmire sem jó. Ha betenné neked a „fúróját”, akkor beszarnál közben, de igazából, az ágyra? Annyira szép fiú, hogy kisimulna az arcod, mikor a szemébe néznél akkor elélveznél. 2015-06-02 01:25

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció