2015. június 3., szerda

Alkoholtartály!

Magányos vagyok, és hiányzol nagyon Florens. Egyet tudok csak igazából szeretni, s az, Te vagy. Melletted jól érzem magamat, elfelejtem a napi élet gonoszságait. Megfogadtam egy tanácsodat is, hogy ha iszom is, de egyek is reggelente. Azóta nem fáj annyira a gyomorszájam, a gyomrom, a májam, s a vesegörcseim kicsivel is, de enyhültek. Igazad volt, s remélem, hogy egyre jobban leszek, de amit már leromboltam a szervezetemben, az sajna már soha nem lesz jó, és még mindig egy alkoholtartály vagyok, csak nincs rajtam kupak. Reggeleimet már egyre gyakrabban kezdem rosszullétekkel, de hiányzik még közepesen-nagyon a „cefre”, amit óvatosan bepótolok, vigyázva arra, hogy csak annyi alkoholt igyak, amennyi kell a szervezetem számára, miképpen ne legyen baj, delírium és hallucinációm. Nehéz viszont azt a tudatállapotot elérnem, hogy nem iszom többet, mert nem jó az semmire. Ilyenkor elsősorban rád gondolok, hogy eddigi életedben alkoholistákkal éltél, s nem akarsz nekem rosszat, plusz még egy alkoholistát, hacsak barátnak is. Másodsorban arra gondolok, hogy mennyi munkahelyet veszítettem el a pia miatt (majd mindet), és mennyit nem fogok megtalálni részegesen, úgy a munka minőségében is. Harmadsorban az egészségem, habár azt érzem, hogy nemsokára angyalszárnyaim lesznek. Negyedsorban, ki kell fizessem a lakás rezsijét, amit a cigire, alkoholra költött pénzből meg is lehetne valósítani, már csak a kajára való kellene megkeresnem.
Képzeled, mostanság már nem alszom át a napokat, s elkezdtem ici-pici programokat szervezni magamnak, mert ha nem megyek a dolgok után, akkor lesüllyedek, s elbukom mindazt, amim van. A legféltettebb kincsem, Te vagy anyus, te tartod bennem a lelket, a szuszt, és már annyira nem akarom kinyírni magamat, kezdem elfelejteni a kötelet.
Viszont Florens, te is egyél legalább egy kicsit, mielőtt munkába indulsz, és közben is egyél egy-két falatot, mert kicsinálod a beledet. A múltkor mondtam neked, hogy egyél zsírt, mert kell az agynak, a szervezetnek, s mindezeket kutatásokkal is igazoltak, alátámasztottak, miképpen a szervezetet munka közben a zsírszöveteket égeti el, és ha nincs benned elég tápanyag, akkor felhasználja a rejtet tartalékait is, ami a testeden (-ben) van, már ha van mit. Igyál sok folyadékot, mert ennek hiánya, okozhatja azt is, hogy szédülsz, továbbá kiszáradhatsz. Egyél sok rostos dolgot, értem én ez alatt a péktermékeket, mert kell a nyomelemeknek, meg a bélcsatornát is tisztítja, karbantartja. Nálam ez még nem megy, és olyan kottás vagyok, mint a csontozatom mérete, és izmom is csak annyi van, hogy mozogni tudjak.
2015-06-03 08:48

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció