2015. június 3., szerda

Szeretkeznék veled!

A kép illusztráció
Egy kép, a messzi jövőből, a meg nem dugott lány, akibe most szerelmes vagyok.
Te, velem szemben jönnél az utcán, és boldog lennél, hogy újra láthatsz, de és én meg elmennék melletted faarccal, mert hirtelen nem ismernélek meg, majd eszembe jutna egy kép, miképpen ez Florens volt, a hajdan imádott nő. Aztán utánad néznék, és megállapítanám, hogy még mindig jó a farod, valamint megszívnám az orromat, köpnék egyet jó tahó módjára, s megjegyezném, de kár érted picim.
Jó lenne veled kavarni manapság, mert eddigi életemnek legnagyobb vágya vagy, de nekem az is elég már manapság, ha csak veled, melletted lehetek Florens. Azt-hiszem, hogy nagyon szeretlek tégedet, mint még soha senki mást, ezt a farkam felállásának arányszám mutatója is bizonyítja. Viszont kész röhej, hogy úton-útfélen, itt fent nálam, csak maszturbálhatok melletted, közben tégedet nézve, esetleg taperolva, mert van párod. Nem gond egyenlőre, csak mikor elélvezem, ne jegyeznéd meg, hogy jó sok sperma, de ennyi? Igen van, de legalább a helyére mehetne be, a lábaid közzé. Biztos gyönyör lenne, mikor puncid a spermám gyöngyöződésében fürödne. Elég csak leírnom, s máris bepörgök a gondolattól is, de sajnos messze vagy, és másé. Tudom nagyon szeretsz, de csak mint barátodat, s perverznek titulálsz, ami nem igaz, s nem kanos vagyok, hanem szerelmes beléd. Mindegy, hogy milyen formában, csak lennél már nekem mindig, kicsi reményemnek Tündére, életemnek fűszerkéje. Lehet majd egyszer szembe jössz az utcán velem, s amikor eszembe jutsz, hogy valahonnan ismerlek, akkor az is bekattan majd, hogy az egyetlen lány, akit nem dugtam meg soha. 
2015-06-03 18:09

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció