2015. június 13., szombat

18+ Cuppanós pusszancsnak!

Dugni, vagy nem dugni, ez itt a kérdés, a kocka el van vetve, de nem az én kertemben.

A kép illusztráció (forrás: Google)
Sokan szeretnék tudni, de én már tudom, hogy mi a kín, s a szerelem, csak félek tőle nagyon, mert Florens és én köztem nem is létezik, nem talál viszonzásra, csak én lettem az, vagyis nem várhatom el tőle ennek viszonzását, ha nem érez úgy felém. Nagyon jó érzés, az a kurva vágy, amit nem kaphatok meg tőle soha, de ha meggondolná magát, nincs rajtam pénisz-lakat. Egy vaddisznó ereje gyűlt össze testemben, mely vadul túrna-búgna-kúrna, de azt-hiszem, leginkább leütöm a farkamat egy fadarabbal, hogy ne fájjon az feléd.
A kép illusztráció (forrás: Google)
A kép illusztráció (forrás: Google)
Ha most viszont most Florens mellettem lenne, akkor kenyérre kenhetne, és ha olyan szándékkal, csak az új-hegyével megérintene a homlokomon, mezítelenül terülnék el előtte az ágyon, s már a gondolattól is elélvezne, szívdobbanásaimra lüktető, ereiben keményre dagadt farkam, de baromságokat írtam le már megint.
Florensnek ott van ”Bráner-lovagja”, s nem vetekedhetek vele, az agyával igen, de a testével végképpen nem, meg 2,5 centiméterrel (1 col ) nagyobb a puncicsiholója. Fingot fogtam veled Florens, jó nagy fingot, de megéri, és remekül tud az élet szopatni veled, nehogy már élvezzem a tested melegét.

A blogger további írásai:  Fekete Toll , aki nem csak a szerelemről ír, hanem az emberi létezés sajátos meglátója is, néha kritikus szemmel, a világ ellen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció