2015. június 7., vasárnap

Írónikus piaszarság!

A kép illusztráció (forrás:Google)
Azt hiszem, sohasem szerettek igazán a nők. Keresnem kellet valakit, aki igazán embert csinál, az akkori szörnyből, abból az elfajzott hulladékból, aki én voltam. Az undorító pofámmal, amikor belenéztem reggelente a tükörbe, csak azt kérdeztem magamtól, ki vagyok. De ez nem ment így sokáig, mert két perc múlva ismét részegen zuhantam vissza a fotelembe. Micsoda önirónia, igaz? Mocskos alkoholista, akinek csak a farkara volt gondja. Akkor ismertem meg Florenst, s első látásra, valami elmebetegérzés fogott meg benne. Őrült szemei magához vonzottak. Nem csodálom, egy idegroncs nő, aki fel életét az ivással töltötte és, hogy a puncija rojtosra legyen kefélve. Kiégett. De tetszett. 

Az este veled álmodtam Florens, de nem túl jót, mert biztos be voltam ájulva, sokat ittam. Az volt benne, hogy nagyon lefogytál, s ezt a csuklód átmérőjéből következtettem le, de a többire nem emlékszem. Olyan jó lenne, ha itt lennél velem, no meg mehetnénk együtt most a városba, mert ugyan kicsit hideg van, de szépen süt a nap. Nincs kedvem nélküled menni sehová, mert legyen érdemed, hogy ki tudtál szedni a kis-kuckómból nappalra, és köszön ezt neked édes Florensem. Nem nagy értéket képvisel ez más ember számára, de nekem mégis az, mert pár hónap óta ezt nem tettem meg. Valami megmoccant bennem általad, s még olyan sem volt mostanában, hogy én tizenegy órakor én főzzek, mert éhes vagyok, és evés nélkül nem indulok el sehová, miképpen eddig csak késő este ettem, de addigra szétmarta a gyomromat, gyomorszájamat a bor, azért fájt az nekem, igaz már nem hányok annyit. Puszi neked érte Tündér, hogy felhívtad a figyelmemet erre, megerősítettél benne, hiszen valamennyire én is sejtettem, de milyen egy piás ember, előbb iszik, aztán már nem is éhes.

A kép illusztráció (forrás:Google)
Már csak az alkoholról kellene leszoktassál végre valahogy, mert a motivációm megvan, de ahhoz Te is kellenél. Találj már ki valamit, mert a kórházba való bemenetelnek nem nagyon örülnék. Ez azért lenne fontos, mert legutóbb áprilisban voltam, s egy munkaadónak sem tudnám azt hazudni, hogy attól a naptól kezdve nem iszom egy kortyot sem, absztinens vagyok. Nem akarok újabb friss orvosi papírokat, mert a „kutya” sem venne fel dolgozni. Mondjuk ez rizikós, merthogy mikor tör ki majd rajtam az elvonási tünetek, attól nagyon félek, rettegek, mivel munkahelyvesztés eredményezne. Az elvonási tünetek, azaz az alkohol epilepszia veszélyesebb viszont, mintha most befeküdnék a kórházba. Meg kell mentenem a májamat, a pajzsmirigyemet, az agyamat, az ízületeimet, a csontozatomat, a heréimet, annak tartalmával együtt. Ja, meg a tüdőmet is meg kellene mentenem a sok cigi miatt, mielőtt nagyobb baj nem lesz, mert akkor hozhatnád a virágot a síromra.
A kép illusztráció (forrás:Google)
Ja, meg a párod azt mondaná neked, hogy már megint Thomas-hoz akarsz menni. Nem mehetsz!
Hagyd már békében nyugodni, mert úgyse jó már semmire sem, csak azt elfelejti, hogy az én farkam a nap huszonnégy órájában merev lesz, ami egy nőnél, nem rossz szempont, sőt előny. Ja, és nem esik teherbe, hideg test érzete pedig, a női hüvelyt szűkíti, s fokozza az élvezetet azáltal, hogy jobban csiholja annak falát, izmait. Tegyél csak a párod farkára jeget, hűtsd le azt, ha bírja, s utána üljél rá, miképpen érezni fogod egy darabig a különbséget. A heréire vigyázz! Én nem nagyon vállalnám be, viszont ennek fordítottja is igaz, csak bírja a puni-lyukad a jeget, mert csúnyán felfázhatsz. Na már megint hülye voltam. Florens, nemhogy befizetnél nekem egy „jóságos nénire”, s én részletesen elmondanám, leírnám neked, hogy milyen volt vele dugni, s pár nap múlva, a nemi beteg gondozóban kezelés.
2015-06-07 18:39


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció