2015. május 31., vasárnap

A farkam szaga!

A farkam szaga!

A hozzád való beszédem során így utólag rájöttem valamire. Azért fájt nagyon a bögyörőm, mert azt hittem pisilnem kellett, és végül-is nem, hanem vágytam rád, oszt jól bedurrantam, ég a pucacsövem! 


Imádott phallosok kínjai
A kép illusztráció (forrás: Google)

"Azt hiszem, sohasem szerettek igazán a nők. Keresnem kellet valakit, aki igazán embert csinál, az akkori szörnyből, abból az elfajzott hulladékból, aki én voltam. Az undorító pofámmal, amikor belenéztem reggelente a tükörbe, csak azt kérdeztem magamtól, ki vagyok. De ez nem ment így sokáig, mert két perc múlva ismét részegen zuhantam vissza a fotelembe. Micsoda önirónia, igaz? Mocskos alkoholista, akinek csak a farkára volt gondja. Akkor ismertem meg Florenst, s első látásra, valami elmebetegérzés fogott meg benne. Őrült szemei magához vonzottak. Nem csodálom, egy idegroncs nő, aki fel életét az ivással töltötte és, hogy a puncija rojtosra legyen kefélve. Kiégett. De tetszett."-blogger


Nem bírok magammal irántad. Legyen az, akár egy ici-pici vágy, érintés is, s csak az, hogy érezzem, miképpen, vagy nekem. Florens, annyira lüktet a farkam, hót nedves vagyok. Bazd meg! Fájnak a golyóim, a farkam meg megint ég. Nagyon ég. Tüzelek, mint egy sírós kutya, nyüszítek, vagy mi ez. Nem akarom kiverni, mert szenvedésre van most szükségem, ami nagyon tud fájni, de nagyon-nagyon kellemes. Kellemes nagyon ez az érzés, ami kifejezi, miképpen mennyire szeretlek, kívánlak, s vágyom rád, és ezt vissza is tudom tartani, miképpen minél hosszabb ideig tartó érzés legyen. Minek kellett kitalálnia az Istennek, a „farkat” a pasival, és a szép nőket punival?
Csorgótagja, a legkínosabb mézecskének
A kép illusztráció (forrás: Google)
Szerintem nem jó az öblítő szerem, azért ég a "répám", de ez csak vicc, az alsó nadrágom sem venné be, mivel annyiszor felállt már a tököm, hogy kikopott.
Florens. Én, lehet hülye vagyok, de a farkam szaga pont olyan, mint a te nunidé, meg a bugyidon is éreztem, amit megszagoltattál velem. Nem szoktam a farkamat szagolgatni, s véletlen volt, hogy benyúltam a gatyámba, miképpen tényleg nem szoktam azt szagolgatni, de te is érezted már annak illatát, mert egyszer kibaszásból az orrod alá kentem. Jó a szaglásom, s ez cáfolatlanul, pont ugyanolyan illat, mint a tiedé, hogy a francba lehet ez? Talán egyformán rohadunk, fülledünk be odalent a nemi szervek tájékán?
Én ilyeneket nem szoktam leírni, de most ki kell verjem a farkamat, mert fáj nagyon, ennem is kellene, no-meg kicsit pihennem is. 2015-05-31 12:09

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció