2015. május 31., vasárnap

Florens tekintete igéző!

Florens tekintete igéző!

Ó Florens-em, te kis életre való farkon-pörgőm, bárcsak láthatnám a szemeid. 


A képi illusztráció forrásanyaga:Google
Én még sohasem néztem bele asszonyom szemébe annyiszor, s őszintén, mint a tiédbe Florens, mikor most itthon voltál, miképpen olvasni szerettem volna belőle, valami ici-pici képet. Csak néztem, és nézetem annak mélyébe. Semmi. Nincs már annak ragyogása, mélyek a tekinteteid, viszont lefelé nézőek vallomása, de szépek, nagyon szépek, nagyon igézőek. Nem tudtam elkapni azt a pillanatot, a szembogaradnak azt a zavarba hozó tényét, hogy összeforrjon veled egy gondolatban, egy ténnyé, hogy a gazságom, az igazságom, kívánlak téged boldogságom. A szem, a lélek tükre, nem csörög a haraszt, ha nem baszik a paraszt.Én tutira!
2015-05-31 15:53

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció