2015. május 31., vasárnap

Dugjam,vagy ne dugjam!

Dugjam,vagy ne dugjam!

"Azt hiszem, sohasem szerettek igazán a nők. Keresnem kellet valakit, aki igazán embert csinál, az akkori szörnyből, abból az elfajzott hulladékból, aki én voltam. Az undorító pofámmal, amikor belenéztem reggelente a tükörbe, csak azt kérdeztem magamtól, ki vagyok. De ez nem ment így sokáig, mert két perc múlva ismét részegen zuhantam vissza a fotelembe. Micsoda önirónia, igaz? Mocskos alkoholista, akinek csak a farkára volt gondja. Akkor ismertem meg Florenst, s első látásra, valami elmebetegérzés fogott meg benne. Őrült szemei magához vonzottak. Nem csodálom, egy idegroncs nő, aki fel életét az ivással töltötte és, hogy a puncija rojtosra legyen kefélve. Kiégett. De tetszett."-blogger


Egyszer elkaplak és adok neked,,,,
A kép illusztráció (forrás: Google)
Férfi micsoda mizéria rinyálás
A kép illusztráció (forrás: Google)
Florens! Ha ezt egyszer elolvasod… Ne haragudj meg rám ezért, de ne dugd struccként a fejed a homokba, de ne is köhögjél bele, miképp a porfelhő eltakarja a szavaimat, melyek feléd esőként hullanak, mint hideg nyári éjszakákon, a plafonról lehulló, és elgémberedett legyek, miképpen az én szerelem érzetem feléd. Bedurrant a farkam rád nagyon, fájnak a heréim, és úgy ég pucám a feje, mintha a pokolnak tüze égne rajta, az egész „műszerem” lángol, vérzik a lelkem. Remegek és fájóan vágyakozó kangörcsöm van feléd, de kibaszottul jó érzés, mert tudom te vagy okozója! Úhh! Ilyet már nagyon régen éreztem, talán vagy huszonegy-néhány éve. Ebből orvos lesz, injekció, vírusprogram, mert gyulladásban vagyok, bő váladékkal. Remélem, csak felfáztam, azért taknyosodik a farkam vége, de biztosan nem vagyok nemi beteg, ahhoz túlságosan régen dugtam. Ha nem megy le rólam a kanosság, akkor én levágom jelképesen a tökömet, elégetem a pokolnak tüzén, oda adom a kutyáknak. Nem tudom, miképpen mit tegyek, nem vagyok túl járatos az efféle bajok kezelésében. Verjem ki magamnak a farkamat, mert nagyon fáj!, de mégsem akarom, mert most, az undorító lenne számomra, miképpen van végre egy feelingem, azaz Te, s azt is kellene meghágnom. Erre a szenvedésre vágytam mindig, hogy átérezhessem még egyszer, a kibaszott házasságom után. Megkaptam baszd meg. Úgy tele dumáltad a fejemet, miképpen érzéseiddel irántam, s annyira jó veled, hogy inkább maradok, a barátod Florens, én marha. Szeretlek, Pici boszorkányom, de gy tétova fasz vagyok, aki nem ismeri a rendet magában, hogy a nőket meg kell baszni, nincs kivétel, csak az impotencia állapota. 2015-05-31 11:28



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció