2015. május 31., vasárnap

Egy cigi az élet!


A kép illusztráció
Ezerszer átgondoltam, s ezerszer éreztem már.
Na dugok egy cigit.
Rágyújtottam.
Annyira sok hülye kúrva van ebben a világban. Szépek lelketlenül, s alkoholisták, az érzéseik meg annyiban merülnek ki, hogy szeretett nélkül szeretkeznének. Voltam lent a Bástyában. Tudod a sarkon.
Ma végig olvastam, az összes facebookos üzeneteidet, üzeneteimet.
Mindig is arról szól, amit Te is tudsz. A pia általam, amit gyűlölsz, de van benne szép, és jó dolog is, miképpen a sorok mögött van elrejtve az, hogy szeretsz Te engemet, csak én nem tudlak megbecsülni. A pia. Egy „n”-el kiegészítve, a nunid.
A fene egye meg ezt a hülye életemet, no-meg azt, hogy beléd-zúgtam.
A kép illusztráció
Florens! Én félek az élettől, s azon érzéseknek elvesztésétől, ami ott van legbelül a szívemben feléd. Szükségem van rád, de nagyon.
Na jó!
Tegnap, amikor bezáródott az IC-vonat ajtajának ajtaja. Láttad, hogy a fejemet fogva sírtam, mert nem láthatom majd a kedvest, a szerit, a „barátomat”. Én már nem tudok szépen-szépeket írni, idézni költőket, miképpen Te ezt teszed, teheted, de nekem is vannak álmaim.
2015-05-31 17:50

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció