2015. május 31., vasárnap

Florenshoz,az imádott nőhöz!

 Florenshoz,az imádott nőhöz!

"Azt hiszem, sohasem szerettek igazán a nők. Keresnem kellet valakit, aki igazán embert csinál, az akkori szörnyből, abból az elfajzott hulladékból, aki én voltam. Az undorító pofámmal, amikor belenéztem reggelente a tükörbe, csak azt kérdeztem magamtól, ki vagyok. De ez nem ment így sokáig, mert két perc múlva ismét részegen zuhantam vissza a fotelembe. Micsoda önirónia, igaz? Mocskos alkoholista, akinek csak a farkára volt gondja. Akkor ismertem meg Florenst, s első látásra, valami elmebetegérzés fogott meg benne. Őrült szemei magához vonzottak. Nem csodálom, egy idegroncs nő, aki fel életét az ivással töltötte és, hogy a puncija rojtosra legyen kefélve. Kiégett. De tetszett."-blogger


Egy-két bevezető gondolat!

A kép illusztráció (forrás: Google)
Ezen írások, néha olyan elemeket is tartalmazhatnak, amire már megkértél Florens, hogy ne írjak neked róla.Sajnálom, de a bizalmasom vagy, a legjobb barátom, és nagyon szeretlek, hét év után is, mint egy rád kiéhezett, és vad ösztönökkel megáldott férfi is. Megszerezlek, az életem rá teszem, átforgatom a világot benned, megcserélem, hogy széttárt lábaiddal fogad be majd azt a pár centi farkamat, ami elválaszt minket, mely által egyé válhatnánk örökre. Bárcsak összeragadhatnánk már egyszer, mint két palacsinta, egy túrós, meg egy lekváros. Amúgy-is Florens, miről másról nem szólhatna ez a világ, ha nem a szexről.

A kan gyötrelme!

A kép illusztráció (forrás: Google)
Nem akarlak tégedet megkapni csak úgy, hogy te nem érzel viszont felém, csak néha napján érezni, s megfogni a kicsi „buksidat”, a kezedet, akár egy jól csengő hang, s baráti puszival szeretni. Az, hogy sokat jelentesz a számomra, nem kérdés. Nem akarom magamat rád erőszakolni, mivel én sem szeretném, ha rám-telepedne egy tehén, s a marhabőgését kellene egész nap hallgatnom. Nekem, viszont te vagy az élet Florens, s a mindenem szarság a világban, ami fontos a lelkemnek, a szerelem, és mindaz, ami az életemből hiányzik:
A vágy, a szenvedély és a tündöklő édes kékes- szemek, a féltés, az erkölcs. Arról meg eddig nem szólhattam eddig, hogy vágyom rád, veled a kéj gyönyörére. Nem lenne szabad a soha, mert túlságosan szeretlek, de fojtsam magamba a feléd érzett kínomat Florens, ahhoz le kell vágjam a farkamat, s belebaszni a szemetes vödörbe, véres csulaként. Tudom nem lehetek az életed párja, de tisztellek, s ez a legfontosabb, nem a puncid, meg egy szexuális kapcsolat reménye, holott tutira megdugnálak, csak füttyents. 2015-05-31 10:25

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Publikáció